:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
🔻رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

🔻رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 13 اسفند,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

🔻رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:
🔺حقوق و عیدی پرسنل شهرداری به موقع پرداخت می شود/ رضایتمندی پرسنل شهرداری و شهروندان از اهداف اصلی شورای شهر

📌به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرارومیه، مرتضی پیری با توجه به انتخاب شهردار جدید ارومیه اظهار کرد: در دوره جدید تلاش خواهد شد با سازماندهی نیروهای موجود مدیریت شهری را به اهداف آن نائل کنیم و اطمینان دارم تمامی پرسنل با تلاش حداکثری مدیریت شهری را در این مرحله گذار کمک خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: بر اساس برنامه زمانبندی مانند دو سال گذشته، معاونت مالی و اقتصادی برابر پیش بینی های لازم نسبت به پرداخت حق و حقوق پرسنل اقدام خواهد کرد تا مبادا در پایان سال از نیروهای فداکار، غیور و شرافتمند شهرداری شرمنده شویم.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه تمامی پرسنل را دعوت به آرامش می کنیم، گفت:  تا آخرین روز کاری امسال با تمامی توان پای کار خواهیم بود تا هم در حوزه درآمدی با مشکل مواجه نشویم و هم امور شهروندان در مناطق شهرداری در پایان سال با اختلال روبرو نشود و هدف نهایی ما کسب رضایتمندی حداکثری پرسنل شهرداری و آحاد شهروندان است.

منبع: وب سایت شهرداری ارومیه

تعداد نمایش ها (147)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان