:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 14 شهریور,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:
شهرداری لیست تمامی مساعدت ها به هیئات مذهبی و مساجد را به شورا ارسال کند/ ضرورت تشکیل ستاد اربعین شهرداری ارومیه برای ساماندهی مسائل مرتبط/ بهبود وضعیت اقتصاد شهری بدون جذب سرمایه گذاران امکانپذیر نمی شود

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، توماج وحیدافشار در هشتاد و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: شهرداری گزارش تمامی هزینه کردهای خود را در راستای مساعدت به هیئات مذهبی و مساجد و خیریه ها به شورا ارسال کند.

وی در خصوص مباحث مطرح شده در صحن علنی در خصوص حمایت از کارگران آسیب دیده و از کار افتاده افزود: هرگونه شیوه نامه ای برای حمایت از کارگران آسیب دیده باید منطبق بر قانون کار باشد و نباید کمتر یا بیشتر از قانون کار را مورد توجه قرار داد که تبعات حقوقی بعدی شامل مدیریت شهری و از سویی حقوق کارگران تضییع شود.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از ارسال نکردن به موقع نامه ها به صحن علنی و اتمام فرصت رسیدگی به آنها در برخی مواقع، خواستار اصلاح این روند شد.

وحیدافشار با تأکید بر ایجاد ستاد اربعین شهرداری ارومیه ادامه داد: از سال آینده ستاد اربعین در شهرداری ارومیه به ریاست شهردار و به دبیری رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تشکیل و تمامی موضوعات و مسائل مربوط به اربعین و الزامات و نیازهای موجود در قالب ستاد اربعین تدوین، ارائه و به صورت کلی تصویب و اجرایی شود.

وی در خصوص مباحثی در راستای واگذاری زمین دنیای بازی برای مباحث سرمایه گذاری یادآور شد: از لحاظ قانونی برای هرگونه اقدام مصوبه کارخانه نوآوری باید لغو شود و بدون لغو آن نمی شود اقدامی انجام داد.

وحیدافشار تأکید کرد: محل دنیای بازی نباید در آینده جاذب سفر باشد چرا که موجب ترافیک شدید در مسیر و مشکلات عدیده ای برای شهر و شهروندان خواهد شد. 

وی در خصوص سرمایه گذاری عنوان کرد: بهبود وضعیت اقتصاد شهری بدون سرمایه گذاران امکانپذیر نمی شود.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باید برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و سرمایه گذاری در پروژه های مختلف مدنظر قرار گرفته و تمامی طرح ها پیوست پدافند غیرعامل آماده شود.

🗓۱۴۰۱/۰۶/۱۳

تعداد نمایش ها (31)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان