:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی: موضوع 25 دستگاه خودروی خریداری شده در سال 99 شفاف سازی شود/ ضرورت مشخص شدن سرنوشت 25درصد سود چک های صادره شهرداری ارومیه

رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی: موضوع 25 دستگاه خودروی خریداری شده در سال 99 شفاف سازی شود/ ضرورت مشخص شدن سرنوشت 25درصد سود چک های صادره شهرداری ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 01 آبان,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی:
موضوع 25 دستگاه خودروی خریداری شده در سال 99 شفاف سازی شود/ ضرورت مشخص شدن سرنوشت 25درصد سود چک های صادره شهرداری ارومیه

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، جلسه هفتگی کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه با بررسی موضوعات شیوه نامه ارائه خدمات شهری به افراد کم برخوردار و مناطق حاشیه شهر و همچنین اصلاح قرارداد خرید ماشین آلات از شرکت مربوطه دیزل برگزار شد.

توماج وحیدافشار در این جلسه بر موضوع خرید ماشین آلات به تعداد 25 دستگاه از طریق یکی از شرکتها اشاره کرد و ادامه داد: قراردادهایی در موعد معین تنظیم شده، اما با چه مستنداتی شرکت مربوطه ادعای افزایش قیمت ها در بازه زمانی اسفندماه 98 تا خردادماه 99 را دارد؟ آیا استعلاماتی در مورخه های مذکور در این راستا وجود دارد؟

وی با تأکید بر روند شفاف سازی قرارداد منعقد شده و همچنین اقدامات و پیگیری های بعدی افزود: سود 25 درصد طی 24 فقره چک صادره از سوی شهرداری با چه مبنایی است و این سود آیا بررسی شده که قانونی است یا خیر؟ و این سود به جیب چه کسی می رود؟

رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: خواستار ارائه راهکارهایی عملی و فوری برای حل مشکل پیش آمده از قبیل اصلاح قرارداد و یا الحاقیه و یا متمم هستیم و موضوع خودروهای خریداری شده باید هرچه سریعتر حل و از حقوق شهرداری و شهروندان ارومیه در این راستا دفاع شود.
در این نشست وحید افشار برلزوم تهیه شیوه نامه برای حمایت شهرداری از افراد کم برخوردار طرف حساب تاکید کرد.

تعداد نمایش ها (10)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان