:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
زنگ خطر شیوع کرونا در آذربایجان غربی/مسئولان هیئت های مذهبی از برگزاری مراسمات خودداری کنند

زنگ خطر شیوع کرونا در آذربایجان غربی/مسئولان هیئت های مذهبی از برگزاری مراسمات خودداری کنند

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 13 خرداد,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

زنگ خطر شیوع کرونا در آذربایجان غربی/مسئولان هیئت های مذهبی از برگزاری مراسمات خودداری کنند

نائب رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان ارومیه گفت:باتوجه به صدا در آمدن زنگ خطر پیک دوم شیوع کرونا در آذربایجان غربی  مسئولان هیئت های مذهبی شهرستان ارومیه از برگزاری هرگونه تجمعات و مراسمات عزاداری خودداری کنند.

✅به گزارش روابط عمومی شورای هیئات مذهبی شهرستان ارومیه،اکبر ابوالفتحی در پیامی به مسئولان و اعضای هیئت های مذهبی شهرستان ارومیه اظهار کرد: مسئولان هیئت های مذهبی شهرستان ارومیه، همانگونه که مستحضر هستید بعد از شیوع کرونا ویروس ،هیئت های مذهبی جزو اولین گروههای مردم نهاد بودند که با اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین و در جهت حفظ سلامتی اعضا و خانواده های محترمشان ،اقدام به تعطیلی مراسمات دسته جمعی هفتگی نمودند.

وی تصریح کرد: ولی سایر برنامه های هیئت تحت پویش #هیئت_تعطیل_نیست با برنامه ریزی و فعالیت حسینیان بزرگوار، بیشتر از گذشته تداوم داشت .برنامه هایی مانند :تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند،مشارکت در ضدعفونی اماکن،تقدیر از مدافعان سلامت ،برگزاری هیئت های مجازی و حتی زلزله زدگان قطور نیز فراموش نشدند و هیئت های مذهبی حمام و سرویسهای بهداشتی سیار به آن مناطق ارسال نمودند.

نائب رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان ارومیه خاطر نشان کرد: این فعالیتها نشانگر جایگاه ویژه اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و قرآن کریم در قلوب حسینیان بود که تعطیلی موقت مراسمات جمعی ،نتوانست هیچ خلل و افولی برای این عشق عمیق ایجاد نماید.

ابوالفتحی تصریح کرد: بنابراین بر حسب وظیفه از عموم مسئولین و اعضا و خادمان بزرگوار هیئت های مذهبی شهرستان ارومیه به جهت این همکاری مثال زدنی ،نهایت تقدیر و تشکر را نموده و یادآوری مینماید با عنایت به عدم صدور مجوز فعالیت توسط ستاد مبارزه با کرونا ،برای هیئت های مذهبی و همچنین به صدا درآمدن زنگ خطر پیک دوم شیوع کرونا که استان ما را در وضعیت قرمز قرار داده است ،لذا خواهشمند است تا برگشتن به وضعیت سفید و صدور مجوز فعالیت ،همچنان از برگزاری مراسمات جمعی خودداری نمایید.و در صورت مشاهده چنین مراسمی که حتما به دلیل ناآگاهی مسئولین برگزار کننده از شرایط موجود میباشد ، از تمامی دلدادگان  سید شهدا و اهل بیت علیهم السلام خواهشمند است با توجه به تاکید مقام معظم رهبری وتوصیه  مراجع عظام تقلید وپزشکان و مسئولان بهداشتی و درمانی کشور برای مقابله با کرونا از جمله عدم حضور در اجتماعات بر ما حجت است  ضمن عدم شرکت  ،مراتب را به متولیان امر گزارش نمایید تا از وقوع یک فاجعه که نهایتا بنام تمام هیئت ها ختم خواهد شد ،جلوگیری نمایند.  

💢وی درپایان افزود: همه میدانیم که تمام حسینیان بی صبرانه منتظر دستور العمل بازگشایی هیئات مذهبی  هستند تا عرض ارادت خود را به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام برسانند.

تعداد نمایش ها (106)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان