:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنان دکتر علیزاده امامزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا

سخنان دکتر علیزاده امامزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 10 آذر,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنان دکتر علیزاده امامزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا

💠 رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با گرامیداشت نهم آذرماه روز بزرگداشت شیخ مفید گفت: محمد بن محمد بن نعمان معروف به شبخ مفید از عالمان بزرگ شیعه و امامیه است که در قرون چهارم و پنجم می زیست.
💠 وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: بیش از ۲۰۰ اثر کوچک و بزرگ از شیخ مفید به جا مانده است و نوآوری ها و نظرات مهمی در فقه و کلام دارد.
دکتر علیزاده امامزاده همچنین با تبریک ۱۰ آذر روز مجلس و سالروز شهادت آیت الله مدرس گفت: ۱۰ آذرماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس است.او از مجتهدان ناظر مجلس دوم مشروطه و از نمایندگان تاثیر گذار در مجلس وقت بود که در مجلس چهارم بعنوان نائب رئیس از مخالفان رضا شاه بود و در مجلس پنجم رضاخان را استیضاح کرد.
وی گفت: امام خمینی (ره) در ارتباط با او می گوید؛ « یک آدم اگر موافق تعلیم درس قرآن شود ، یک وقت می بیند که یک مدرس از کار در می آید و یک مدرس مثل یک گروه است و جلوی قدرت رضا شاه آن قدرت شیطانی می ایستد تنها.»

تعداد نمایش ها (189)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان