:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنان رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا

سخنان رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 26 مرداد,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنان رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا

💠 دکتر علیزاده امامزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: قربان عبارت از کارهای نیکی است که انسان به وسیله آن بخواهد خود را به رحمت خداوند نزدیک کند ، بنابراین عمل نیکی که انسان انجام دهدتا بدان وسیله خویشتن را به رحمت حق تعالی نزدیک سازد آن کار را قربان گویند.
💠 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی ضمن گرامیداشت ۲۲ مرداد آغاز هفته تشکل ها و مشارکت اجتماعی افزود: در هفته تشک ها و مشارکت اجتماعی قرار داریم و شورای اسلامی شهر ، خود حاصل مشارکت است و نهادی در خدمت برنامه ریزی و ارائه راهکارهای اجتماعی است.نهادهای داوطلبانه و تشکل های اجتماعی امروز موتور محرک بسیاری از مسائل در جامعه هستند.
دکتر علیزاده امامزاده همچنین ضمن تبریک ولادت امام علی النقی الهادی (ع) گفت: ۲۶ مرداد مصادف با ۱۵ ذی الحجه ولادت باسعادت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) را به حضور شهروندان محترم تبریک می گوییم و از خداوند متعال برخورداری از زیارت و شفاعت آن حضرت و ائمه هدی علیه السلام را خواهانیم و باورمندیم که الگوها و سیره چهارده معصوم (ع) در جامعه گسترش بیابد و چراغ هدایت مسیر همه ما قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین در ادامه سخنانش ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: روز ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ آزادگان سرافراز ایران اسلامی گام بر خاک میهن گذاردند و در آغوش ملت و خانواده های خویش ، کابوس سالهای اسارت در چنگ رژیم منحوس بعث عراق را از روح خویش زدودند.عزیزانی که سالها در دفاع از خاک وطن ، ارزشهای رفیع اسلام و هویت ایران سربلند از تن و جان گذشتند و خواب مستکبران را در تضعیف اراده ملی این سرزمین برآشفتند، به میهن بازگشتند و بر قلوب ملت شعف و شادی نشاندند این روز را گرامی می داریم و برای آزادگان عزیز دعای خیر طلب می نماییم و در برابر مادران رنج کشیده و در انتظار جگر گوشه هایشان سر تعظیم و احترام فرود می آوریم.

تعداد نمایش ها (175)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان