:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنان رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا

سخنان رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 15 مرداد,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنان رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا

💠 دکتر علیزاده امامزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه  صحن شورا ضمن تبریک ۱۴ مرداد سالروز صدور فرمان مشروطیت گفت: جنبش مشروطه و انقلاب مشروطه که در دوره مظفرالدین شاه قاجار و سپس در دوره محمدعلی شاه قاجار برای تبدیل حکومت استبدادی به حکومت مشروطه رخ داد و به تشکیل مجلس شورای ملی و تصویب نخستین قانون اساسی ایران انجامید.
💠 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در ادامه سخنانش با اشاره به روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی افزود: روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی یادآور تصویب اعلامیه حقوق بشر از دیدگاه اسلام در سازمان کنفرانس اسلامی در پنجم اوت سال ۱۹۹۰ میلادی است .کشورهای اسلامی متعاقب مصوبه خود در سال ۱۳۸۷ شمسی لازم بود در اولین اقدام ، این روز را در تقویم ملی مناسبت های خود درج نمایند تا بدین طریق هرساله در سطوح داخلی کشورهای اسلامی توجه لازم نسبت به ابتکار کشورهای اسلامی در تدوین سندی در زمینه حقوق بشر و راهکارهای ارتقای و اجرائی کردن این مفاهیم فراهم آید.
دکتر علیزاده امامزاده گفت: یکی از ارزشمندترین خصایص حقوق بشر اسلامی توجه به نکاتی است که در اعلامیه جهانی بدان توجه نشده است.اعلامیه مذکور با ممنوع شناختن استعمار و استعمارگری حق مبارزه با این موضوع را برای همه افراد بشر قائل شده است و به صراحت انواع گوناگون استعمار را بعنوان بدترین نوع بردگی تحریم می کند.

تعداد نمایش ها (105)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان