:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 10 اسفند,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 

🔼 مسئولیت مناطق باید مستقل باشد و سازمانها باید به سمت و سوی مدیریتی و نظارتی بروند. 

🔼 از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در جهت انتخاب شهردار تقدیر و تشکر می کنم. 
🔼 مردم همیشه در سنگر دفاع در تهاجم فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و جنگ سخت و نرم آماده بوده اند.

🔼 توجه به تفکیک زباله از مبدا به مقصد انجام گیرد.

جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور اعضای کمیسیون و مدیران شهری برگزار شد.

🔼 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، حسین پناهی ضمن تسلیت وفات حضرت زینب (س) گفت: مسئولیت مناطق باید مستقل باشد و سازمانها باید به سمت و سوی مدیریتی و نظارتی بروند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: باید تلاش شود تا مناطق از سستی خارج شوند و توان مضاعفی را در راستای سیاست های کلی مدیریت شهری انجام دهند.

🔼 رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیریت های گذشته سازمان پسماند شهری شهرداری جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم با انتصاب مدیریت جدید این سازمان شاهد تحولات چشمگیری در این حوزه باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به سالروز حملات هوایی رژیم بعث عراق به شهر ارومیه گفت: در دوران دفاع مقدس حملات زیادی بر شهر ارومیه وارد شد و مردم انقلابی و شهید پرور شهر ارومیه همیشه در سنگر دفاع در تهاجم فرهنگی، تهاجم اقتصادی، سیاسی و جنگ سخت و نرم بوده اند.

🔼 وی با اشاره به فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا به مقصد اذعان داشت: پایلوت ابلاغی در داشت و برداشت و حذف زمان در جمع آوری زباله های شهری در جلسات گذشته کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و سازمان پسماند شهری شهرداری به این موضوع توجه کند.

🔼 سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به فرا رسیدن سال نو و خانه تکانی شهروندان، سازمان آتش نشانی باید در آماده باش کامل قرار گیرند.
وی همچنین از معاونت خدمات شهری شهرداری خواستار شهر تکانی و غبارروبی شهر با توجه به فرا رسیدن سال نو شد.

گفتنی است که در این جلسه معاون خدمات شهری شهرداری گزارشات لازم را در خصوص عملیات انجام گرفته در استقبال از نوروز 1400 را ارائه کرد.

تعداد نمایش ها (145)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان