:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنگوی شورا و رئیس کمیسیون عمران برنامه‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه:

سخنگوی شورا و رئیس کمیسیون عمران برنامه‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 23 خرداد,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنگوی شورا و رئیس کمیسیون عمران برنامه‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه: 

 پارکهای شهر در تاریکی به سر می برند

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه: توماج وحیدافشار _دوشنبه بیست‌ویکم خرداد_ در جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت پارک‌ها و بوستان‌های شهر در تمامی ابعاد اظهار کرد: یکی از این ابعاد مبحث سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری می‌تواند باشد چرا که پارک‌های ارومیه نماد این شهر نیز محسوب می‌شوند.

وی افزود: شهرداری ارومیه می‌تواند با مطالعات علمی و بر مبنای جذب سرمایه‌گذاران از ظرفیت پارک‌های سطح شهر هم برای ایجاد اشتغال جوانان شهر و هم در راستای ایجاد اماکن رفاهی، تفریحی و گردشگری مورد نیاز شهروندان و گردشگران استفاده کند و از این مهم تاکنون بهره چندانی نبرده‌ایم و شهرداری نیز اقدام خاصی را پیگیری و یا پیشنهاد نکرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری گفت: ارومیه به واسطه آب و هوا و همچنین فضای مناسب پارک‌ها و بوستان‌هایش در صورت ایجاد تأسیسات و مراکز لازم از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌تواند محل مناسبی برای مقصد گردشگران باشد.

وحیدافشار با بیان اینکه تسهیل‌گری و رفع موانع در خصوص جذب سرمایه‌گذاران و شیوه‌ها و فرآیندهای سرمایه‌گذاری باید شکل بگیرد، ادامه داد: بدون ورود سرمایه به شهر و پروژه‌های شهری قطعاً رشد، توسعه و پیشرفتی را نیز شاهد نخواهیم بود و امروزه در تمامی شهرهای جهان و ایران جذب سرمایه‌گذار به هر طریق ممکن و با رعایت الزامات قانونی بر تمامی امور اولویت دارد و شهرهای توسعه یافته و مطرح کنونی در طول گذشته میان مدت و بلند مدت خود سرمایه‌های بزرگی را توانسته‌اند جذب کنند.

وی با اشاره به وضعیت روشنایی پارک‌های سطح شهر یادآور شد: وضعیت روشنایی برخی پارک‌های ارومیه برای ایام مسافرپذیر و گردشگرپذیر مناسب نبوده و ضرورت دارد هرچه سریعتر نسبت به ساماندهی وضعیت روشنایی پارک‌ها اقدام و مکان تفریح شهروندان از تاریکی خارج شود.

وحیدافشار با یادآوری تلاش پرسنل حوزه زیباسازی شهرداری برای برقراری و تأمین روشنایی پایدار و با بیان اینکه تجهیزات روشنایی و سیستم کابل‌کشی تعدادی از پارک‌های ارومیه مکرراً مورد سرقت قرار گرفته و دلیل عدم روشنایی مناسب علاوه بر دلایل فنی اینگونه موارد نیز است، اظهار کرد: در هر حال شهروندان و مسافران در این بین بی‌تقصیرند و اگر خواستار فعالیت بهینه پارک‌ها و سپس استفاده از این ظرفیت برای جذب سرمایه‌گذار باشیم باید به فکر چاره‌ای باشیم تا با کمترین اختلال روبرو شده و در صورت بروز مشکل در کوتاهترین زمان ممکن حل شود و این موضوع مستلزم رصد مستمر پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با یادآوری اقدامات انجام شده از سوی شرکت مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی مبنی بر تشکیل کمیته‌ای متشکل از دادگستری، استانداری و نیروی انتظامی با عنوان کمیته پیشگیری از سرقت شبکه مخابرات تصریح کرد: اقدام مشابه را می‌توان در شهرداری نیز برای حفظ تجهیزات و تأسیسات موجود انجام داد به ویژه آنکه در مخابرات حتی گشت‌های پیشگیری برای به حداقل رساندن سرقت‌ها انجام گرفته که می‌توان الگوبرداری کرد.
 

تعداد نمایش ها (238)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان