:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سید هادی ذاکر:رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه تحول واقعی در شهر ارومیه بدون حضور سرمایه گذاران تحقق نمی یابد

سید هادی ذاکر:رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه تحول واقعی در شهر ارومیه بدون حضور سرمایه گذاران تحقق نمی یابد

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 08 شهریور,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سید هادی ذاکر:رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه

تحول واقعی در شهر ارومیه بدون حضور سرمایه گذاران تحقق نمی یابد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه به نقل از باشگاه خبرنگاران ،رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:بدون حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تحول واقعی در شهر ارومیه در عرصه‌های مختلف تحقق نمی‌یابد.

سیدهادی ذاکر به اهمیت استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اشاره کرد و اظهار داشت:استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در رشد و توسعه شهر ارومیه بسیار تاثیرگذار است.

ذاکر با تاکید بر اینکه بدون حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تحول واقعی در شهر ارومیه در عرصه‌های مختلف تحقق نمی‌یابد،ادامه داد:در این راستا باید بسترهای لازم فراهم شود و با تعامل شهرداری و شورای شهر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جذب شوند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد:در راستای راه‌اندازی واحد تولیدی با مشارکت سرمایه‌گذار ترک و ایرانی موانعی وجود داشت که در حال حاضر زمین ارائه شده است.

وی ادامه داد: اجرایی شدن این پروژه در اشتغال‌زایی،تولیدات و زیبایی شهر تاثیرگذار بوده و شهر ارومیه را به مرکز خرید و گردشگری مبدل خواهد کرد و در حال حاضر تمامی مسائل حل شده که در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان تصریح کرد: باید زمینه لازم برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم شود تا با بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گام‌های موثری در راستای توسعه و آبادانی شهر ارومیه برداشته شود.

 

 

تعداد نمایش ها (379)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان