:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
شهردار ارومیه: آماده باش مدیریت شهری برای زمستان /شهروندان مشکلات ناشی از بارش ها را به 137 گزارش دهند

شهردار ارومیه: آماده باش مدیریت شهری برای زمستان /شهروندان مشکلات ناشی از بارش ها را به 137 گزارش دهند

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 05 آذر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

شهردار ارومیه:

آماده باش مدیریت شهری برای زمستان /شهروندان مشکلات ناشی از بارش ها را به 137 گزارش دهند

شهردار ارومیه گفت:  تمام اقدامات مدیریت شهری پیش از آغاز بارندگی ها براین معطوف شده که بارندگی ها را با لایروبی جوی های آب و کانال شهری مدیریت کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرارومیه؛ محمد حضرت پور بیان کرد:  بارندگی چند روز گذشته منجر به آب گرفتگی معابر و ورود آب به منازل نشده است که این مهم در سایه برنامه ریزهای مدیریت شهری  و لایروبی های مستمر رقم خورده است .

وی با بیان این که اقدامات شهرداری ارومیه پیوسته پیشگیرانه است، عنوان کرد: در این بخش تلاش معاونان، مدیران و به ویژه نیروهای تلاشگر خدمات شهری، مدیریت پسماند، ماشین آلات بر کنترل و مدیریت بارش ها اهتمام شده است.
حضرت پور ادامه داد: بیش از 60 میلی متر بارندگی گزارش شده طی روزهای گذشته ، مشکلی در شهر ایجاد نکرده است و اعلام می کنیم که بارندگی  به این میزان بصورت روزانه در شهر مشکلی ایجاد  نکند چرا که بر اساس برنامه ریزی ها،  نیروهای مدیریت شهری در آماده باش کامل هستند.
وی گفت:  شهروندان،  کمک بزرگ به مجموعه شهرداری ارومیه هستند و در حال حاضر بخشی از نبود آب گرفتگی در معابر بدلیل ترویج فرهنگ عدم ریختن زباله ها در جوی ها و کانال های شهری رقم خورده است .
حضرت پور با بیان این که تمام معابر حادثه خیز در زمان بارندگی شناسایی و نسبت به رفع مشکل و لایروبی آن اقدام شده است، ابراز کرد:   در این معابر علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه، نیرو های مدیریت پسماند در زمان بارش مستقر شده تا مشکلات ناشی از آن را مدیریت کنند.
وی گفت: در برخی معابر بدلیل شیب نامناسب شاهد تجمع آب هستیم که البته این مهم به معنی آب گرفتگی معبر نیست و تمام تلاش نیز  بر شناسایی این گونه معابر و بهسازی آن است .
شهردار ارومیه از شهروندان درخواست کرد  که در فصل بارندگی در صورت مشاهد هرگونه مشکل و آب گرفتگی معابر با سامانه 137 شهرداری در ارتباط باشند تا نسبت به رسیدگی و رفع مشکل اقدام شود.
وی بیان کرد:  کلیه تجهیزات، ماشین آلات و نیروهای شهرداری ارومیه برای فصل زمستان در آماده باش کامل است و بدین منظور نیز  12 هزار تن نمک برای فصل زمستان ذخیره شده است .

منبع : وب سایت شهرداری ارومیه

تعداد نمایش ها (77)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان