:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
شهردار ارومیه گفت:

شهردار ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 25 اردیبهشت,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

شهردار ارومیه گفت:
7 کیلومتر کمربندی دوم شهر که به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نامگذاري شد طبق برنامه ریزی با مدیریت موسسه عاشورا از محل تقاطع غیر همسطح سرو تا جاده انهر با هدف کاهش ترافیک مسیر های منتهی به شهرک های اقماری تا پایان سال جاری گشایش می یابد.
 محمدحضرت پور با اشاره به گشایش پروژه بزرگ تقاطع غیرهم سطح آذربایجان، بیان کرد:  این پروژه تا چند روز آینده جهت تردد شهروندان از سمت بزرگراه والفجر به جاده سنتو گشایش می یابد اما مراسم افتتاحیه آن در عیدسعید فطر برگزار می شود.
وی با اعلام اینکه در سال جاری تکمیل رینگ میانی شهر ارومیه با گشایش  کامل تقاطع غیر همسطح آذربایجان و 7 کیلومتر از کمربندی دوم به بهره برداری می رسد،  اظهار کرد:  7 کیلومتر کمربندی دوم شهر که به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نامگذاري شد طبق برنامه ریزی با مدیریت موسسه عاشورا از محل تقاطع غیر همسطح سرو تا جاده انهر با هدف کاهش ترافیک مسیر های منتهی به شهرک های اقماری تا پایان سال جاری گشایش می یابد.
وی در ادامه گفت:  دغدغه ما صادرات محصولات کشاورزی به ویژه محصولات هسته دار که در آستانه  فصل برداشت آنها هستیم هست و به این مهم هم نگاه ویژه داریم.
حضرت پور با اشاره به صادارات محصول هنداونه ، اظهار کرد:  اگرچه عمده صادرات هندوانه از طریق راه آهن قطور انجام شد و مابقی صادرات محصول خوشبختانه با پیدا شدن بازار جدید  برای آن در کشور روسیه  صادر می شود.
وی عنوان کرد:  محصول هندوانه دسترنج غرفه داران میدان میوه و تره بار در شهر جیرفت است  که بعد از برداشت در جیرفت برای فروش و صادرات به میدان و میوه و تره بار شهرداری ارومیه وارد می شود که در سایه آن شاهد رونق اقتصادی و اشتغال زایی در این بخش هستیم و باید به آن نگاه ویژه کرد.
شهردار ارومیه در ادامه با بیان اینکه جلوه ای شهر ارومیه با وجود ویروس کرونا توسط تلاشگران شهرداری ارومیه با کاشت گل های متنوع در پارک ها و معابر در آستانه فصل بهار زیبا شده است، بیان کرد:  در حال حاضر رویش 4میلیون بوته گل و 200 هزار گل لاله در رنگ ها متنوع جلوه های رنگین و بهاری به فضای شهر ارومیه بخشیده است .
وی دوباره یادآور شد که با مصوبه شورای اسلامی شهر لایحه سال 99 هنوز بسته نشده است لذا شهروندانی که قبل از آغاز سال جدید درخواست پروانه ساخت کرده بودند تا پایان اردیبهشت ماه مهلت دارند نسبت به انجام سایر امورات صدور پروانه با رعایت موازین بهداشتی اقدام کنند که به غیر از این مهلت ذکر شده مراجعه کنند بر اساس لایحه سال 99 اقدام می شود.
شهردار ارومیه در پایان از شهروندان درخواست کرد جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زدن ماسک را در داخل ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین توصیه های بهداشتی هنگام خروج از منزل را رعایت کنند.

تعداد نمایش ها (166)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان