:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
شهردار ارومیه:

شهردار ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 29 تیر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

شهردار ارومیه:

سد معبر و تعرض به ماموران شهرداری را پیگیری قضایی می کنیم/ فعالیت 24 ساعته میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه

شهردار ارومیه گفت:  در خصوص معضل سد معبر؛ هر کسی که نتواند خود را با سیاست‌های شهرداری همراهی کنند و یا به مأموران شهرداری تعرض کند،  شهرداری از طریق مراجع قضایی پیگیر برخورد با آن‌ها است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه؛ محمد حضرت ‌پور با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با اشاره به وضعیت قرمز ویروس کرونا در استان آذربایجان غربی و فوت 12 نفر در طول 72 ساعت گذشته، بیان کرد: درحال حاضر ظرفیت بیمارستان طالقانی ارومیه پر شده و این اوصاف نشان می دهد که مردم پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک را رعایت نمی‌کنند و این عدم رعایت نکردن منجر شده که  کادرمانی خسته شوند.

 وی با بیان اینکه تنها راه مقابله با ویروس کرونا استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است از شهروندان درخواست کرد زدن ماسک و توصیه های  بهداشتی را رعایت کنند.

حضرت پور در ادامه با اشاره به حضور چند اکیپ تجاری از کشور روسیه جهت صادرات میوه‌های هسته‌دار چون زردآلو،  بیان کرد:  درحال حاضر دغدغه کشاورزان فروش میوه‌های هسته‌دار چون زردآلو و گیلاس است و در حال حاضر قیمت این محصولات در سایه صادرات آن به خارج از کشور قیمتی است که می تواند  بخشی از منافع کشاورزان را تامین کند.

وی گفت:  با هماهنگی اتحادیه میوه و تره‌بار فعالیت میدان میوه و تره‌بار 24 ساعته اعلام شده است و فروش و صادرات محصول در هر ساعتی در میدان امکان پذیر است.

شهردار ارومیه ابراز امیدواری کرد که ان‌شاءالله روند مطلوب صادرات میوه همچنان تداوم داشته باشد  تا از قبل آن کشاورزان انتفاع یابند.

وی درادامه با اشاره به مقوله سد معبر، از تمامی دست‌فروشان و مغازه داران که پیاده‌روها را سد کرده اند درخواست کرد  که اجازه ندهید قهری  برخورد کنیم و خودتان رعایت کنید و ازاین تریبون اعلام می‌کنیم  از سد کنندگان معبر درخواست نسبت به جمع آوری داریم اما در صورت عدم رعایت طی 48 ساعت آینده به صورت شبانه جمع آوری می شود و این  یک اخطار کتبی تلقی می شود .

حضرت پور خاطرنشان کرد :  در خصوص معضل سد معبر؛ هر کسی که نتواند خود را با سیاست‌های شهرداری همراهی کنند و یا به مأموران شهرداری تعرض کند،  شهرداری از طریق مراجع قضایی پیگیر برخورد با آن‌ها است.

 وی به معضل ضایعات فروشان در خیابان خرمشهر اشاره کرد و گفت:  رفع این مشکل درپیدا کردن راهکارهای جایگزین خلاصه شده  اما راهکار جایگزین در نگاه اول به شهرداری معطوف شده است  با این‌ که اتحادیه های مربوط  به دنبال راهکارهای جایگزین باشند.

شهردار ارومیه با بیان این‌که معضل ضایعات فروشان در خیابان خرمشهر و سایر خیابان ها به انتقال آنها  به مکانی مناسب رفع می شود، اظهار کرد: از اتحادیه مربوطه درخواست داریم که سازو کارهای لازم برای زمین مورد نظر جهت جابه جایی را انجام دهند و شهرداری ارومیه در خصوص صدور پروانه و آماده سازی های لازم مشارکت می کند.

وی گفت : تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد در خیابان خرمشهر سد معبر و آلایندگی ایجاد و یا به ماموران شهرداری تعرض شود و در خصوص موضوع تعرض به مامور شهرداری در این خیابان از طریق مراجع قضایی پیگیر برخورد با عاملان تعرض هستیم.

شهردار ارومیه با بیان این که درحال حاضر معضل سد معبر به یک مطالبه جدی مردم تبدیل شده است،  عنوان کرد :  شهرداری ارومیه مکلف است  براساس مطالبات مردم با کسانی که سد معبر می‌کنند برخورد کند.

منبع : وب سایت شهرداری ارومیه

تعداد نمایش ها (124)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان