:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 10 آذر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

امروز مسئله پسماند یک دغدغه بزرگ برای مردم و مسئولان شده است / با برنامه بلند مدت می توان معضل پسماند شهری را حل کرد / اکثر شهرهای کشور با مشکل مدیریت پسماند روبرو هستند...

عبدالرحمن نقشین گفت:  امروز مسئله پسماند یک دغدغه بزرگ برای مردم شده است.

✳️ به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده اذعان داشت: امروز با توجه به شرایط موجود سایت زباله نازلو و با اینکه شهرداری ارومیه اقدامات اساسی در جهت ساماندهی این پروژه انجام داده است امام متاسفانه باز مورد نارضایتی اهالی روستاهای منطقه نازلو شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش افزود: با برنامه بلند مدت و سرمایه گذاری های لازم و اساسی در سایت زباله نازلو می توان معضل پسماند شهری را رفع و برای درآمد پایدار برنامه ریزی کرد.

عبدالرحمن نقشین همچنین در ادامه سخنانش گفت: امروز بیشتر شهرهای کشور با معضل مدیریت پسماند شهری روبه رو هستند.
وی افزود: سایت زباله نازلو با اینکه امروز برای مردم منطقه نازلو یک مشکل شده است و با توجه به اینکه مکان جدیدی برای جابه‌جایی آن پیدا نشده لذا باید به دنبال استحصال انرژی از زباله (طلای کثیف) باشیم.

تعداد نمایش ها (93)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان