:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 23 شهریور,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

توهین به مقدسات جهان اسلام ، مسائل عادی و همیشگی دشمنان اسلام است.

🔹حجت الاسلام محمد خلیل پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در گفتگو با ندای ارومیه ، اظهار داشت: توهین به مقدسات جهان اسلام ، مسائل عادی و همیشگی دشمنان اسلام هست چراکه رشد اسلام در جهان سبب شده است که منافع دشمنان همیشگی اسلام به خطر بیافتد؛ البته کشور های بیگانه تلاش می کنند با این کار ها جلوی رشد اسلام را بگیرند ولی به لطف خداوند متعال هیچ نیروی نمی تواند جلوی رشد دین مبین اسلام را بگیرد.

🔹حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور با اشاره به حضور جوانان و اعلام انزجار مردم شریف ارومیه در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و کلام الله مجید، گفت: مردم شریف ارومیه و جوانان با حضورشان در میدان های مختلف نشان دادند نسبت به مقدسات دینی و مذهبی خود حساس هستند.

🔹رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: کشورهای بیگانه تلاش کردند با این اقدام، افکار جهان اسلام را تغییر بدهند و روابط رژیم صهیونیستی با امارات را بی ارزش و بی اهمیت جلوه دهند.

🔹وی با اشاره به سخنان امام راحل (ره) در خصوص رژیم اشغالگر قدس ، گفت: اسرائیل غده سرطانی است و باید از جامعه انسانی جدا بشود وامروز می بینیم که رژیم صهیونیستی نفس های آخر خود را می زند.

🔹حجت الاسلام دکترخلیل پور خاطر نشان کرد: مردم ما هوشیار هست؛ شاید در جامعه مشکلاتی وجود دارد ولی این سبب نشده است که مردم به مباحث بین المللی، عقیدتی و فرهنگی خود بی توجه باشند.

🔹وی اظهار داشت: محاسبات و برنامه ریزی های چند ساله دشمنان اسلام برای نوجوانان و جوانان، جهان اسلام و در راس آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هم ریخت؛ امروز جوانان ایرانی با حضور گسترده در میدان ها نشان دادند که در رگ هایشان مکتب عاشورایی در جریان است.

منبع : ندای ارومیه

تعداد نمایش ها (94)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان