:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 10 مهر,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

 سیاست هماهنگی و هم افزایی در جهت مدیریت ایده ال / شورای هماهنگی روابط عمومی های شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه تشکیل می شود.

اکبر ابوالفتحی گفت: در راستای افزایش همکاریها و همفکریها و نیز انسجام در برنامه های  کلی مدیریت شهری شورای هماهنگی روابط عمومی های شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه تشکیل می شود.
 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی که در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های شورا و شهرداری با سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه سخن می گفت اذعان داشت: امروز روابط عمومی در اجرای و شناسایی و معرفی اقدامات ارزنده مدیریت شهری نقش مهمی را ایفا می کنند و با تمام توان در راستای پیشبرد سیاست ها و اهداف مدیریت شهری در حال خدمت می باشند که جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر نمائیم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش افزود: تعامل ، همفکری و ایده های نو در بین روابط عمومی ها می تواند نقش بسیار ارزنده ای در پیشبرد اهداف و نیز آگاهی مردم از عملکرد و فعالیت مدیریت شهری داشته باشد و در کنار آن نیز باید نقش و جایگاه روابط عمومی در دستگاهها حفظ شود.
وی شناسایی نیازهای شهروندان ، تحقق پذیری برنامه های شهری ، افزایش تعامل ، جلوگیری از برنامه های متفرقه و اجراهای ناکارآمد ، صرفه جویی در هزینه ها و زمان را از مهمترین اهداف نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ها عنوان کرد.  

تعداد نمایش ها (349)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان