:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
مسئولین هیئات های مذهبی جوانان را به سمت هیئت ها بکشانند

مسئولین هیئات های مذهبی جوانان را به سمت هیئت ها بکشانند

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 18 آذر,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مسئولین هیئات های مذهبی جوانان را به سمت هیئت ها بکشانند

💢نائب رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان ارومیه گفت:با توجه به این که  هجمه ها و جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته، تکلیف مسئولین هیئت ها سنگین تر است وباید جوانان را به سمت هیئت ها بیشتر جذب نمایند.

💢اکبر ابوالفتحی امروز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد:هیئت مذهبی کلاس درسی برای انتقال فرهنگ عاشورا و حماسه کربلا به نسل حاضر باشد و هیئات های مذهبی در این زمینه تلاش و همت مضاعف کنند.

💢وی افزود:نسل امروز تشنه معنویت است و هیات ها و آیین های مذهبی باید به پایگاه آموزشی و تربیتی برای نسل کنونی جامعه تبدیل شوند.

💢نائب رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان ارومیه خاطرنشان کرد:با توجه به این که هجمه ها و جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته، تکلیف مسئولین هیئت ها سنگین تر است وباید جوانان را به سمت هیئت ها بیشتر جذب نمایند.

💢ابوالفتحی با اشاره به ثبت هیئآت مذهبی در سامانه طوبی تصریح کرد:مدیران هیئات مذهبی برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر برای برگزاری مراسم عزاداری در هیات خود، باید در این سامانه ثبت نام کنند.

تعداد نمایش ها (116)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان