:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
مهندس محمد خالد حاتمی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

مهندس محمد خالد حاتمی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 16 آذر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مهندس محمد خالد حاتمی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 

شهر ارومیه از لحاظ طبیعت خدادادی یک شهر استثنائی است / توجه ویژه نمایندگان محترم مجلس و مسئولان برای طرح گردشگری مناطق امازاده و بند ارومیه / موضوع گردشگری یک موضوع مهم و رقابتی در بین شهرها است / توجه به جایگاه اجتماعی شهروندان و اقوام / باید شهروندان را به هم نزدیک و حقوق شهروندی را رعایت کنیم...

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا و در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: شهر ارومیه از لحاظ طبیعت خدادادی یک شهر استثنائی است و لذا از بعد گردشگری و توریستی جزو کلانشهرهای مهم و تاثیرگذار کشور است.

✳️ به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، مهندس محمد خالد حاتمی گفت: توجه ویژه نمایندگان محترم مجلس و مسئولان برای طرح گردشگری مناطق امازاده و بند ارومیه باید انجام گیرد .

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: موضوع گردشگری یک موضوع مهم و رقابتی در بین شهرها است و لذا مسئولان باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توجه به جایگاه اجتماعی شهروندان و اقوام باید انجام گیرد و لذا باید شهروندان را به هم نزدیک و حقوق شهروندی را رعایت کنیم...

تعداد نمایش ها (102)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان