:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در آیین بهره برداری از شهربازی چی چست:

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در آیین بهره برداری از شهربازی چی چست:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 10 مهر,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در آیین بهره برداری از شهربازی چی چست:


💠 شهربازی چی چست در شمال غرب کشور یکی از زیباترین، اصولی ترین و استاندارد ترین شهربازی ها است.
 
 
💠 حسین بخشایشی گفت: چی چست تنها با شهربازی  تعریف نشده است بلکه با انجام شبکه های  زهکشی، تاسیسات برق و انجام سایر پروژه های عمرانی بزرگترین  مجموعه تفریحی و گردشگری  را جهت جذب گردشگر در خود جای داده است.

💠 نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: کسانی که علاقه به ارومیه و توسعه آن دارند دعوت می کنیم جهت سرمایه گذاری به ویژه در قالب  هلدینگ در مجموعه بزرگ چی چست تا در قالب سرمایه گذاری امکانات دیگری چون  لجن درمانی، نمک درمانی، اب درمانی  و امکانات تفریحی بر حسب نیاز شهروندان ایجاد شود تا در سایه ان شاهد توسعه صنعت گردشگری در ارومیه باشیم.  

💠 وی افزود: زیر ساخت ها و بستر های لازم برای  جذب سرمایه گذار در مجموعه چی چست مهیا است. 

💠 حسین بخشایشی در ادامه سخنانش اذعان داشت: در احیای دریاچه ارومیه به جزو انتقال آب از زاب توسط دولت اقدام دیگری صورت نگرفته  و بحث مطالات انتقال آب از وان نیز صورت گرفته است که با احیای دریاچه ارومیه، این دریاچه بهشت برین می شود وکه توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی را رقم می زند.

💠 نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: شاید یک شهربازی همچون شهرباری چی چست جوابگو خواسته شهروندان ارومیه با جمیعت  800 هزار نفر  نباشد و البته همگان در تلاشیم در برنامه های اتی شهربازی هایی در نقاط مختلف شهر چون فاز دوم شهربازی در کوه سیر راه راه اندازی کنیم.

تعداد نمایش ها (241)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان