:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نایب رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه: هوش مصنوعی و اینترنت اشیا موضوعاتی که باید پیگیری شوند/ ضرورت حمایت از بخش خصوصی در حوزه هوشمندسازی

نایب رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه: هوش مصنوعی و اینترنت اشیا موضوعاتی که باید پیگیری شوند/ ضرورت حمایت از بخش خصوصی در حوزه هوشمندسازی

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 01 آبان,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نایب رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه:
هوش مصنوعی و اینترنت اشیا موضوعاتی که باید پیگیری شوند/ ضرورت حمایت از بخش خصوصی در حوزه هوشمندسازی

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، رسول اصغرزاده در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری اظهار کرد: در همه موضوعاتی که در کمیسیون مطرح می شود ابتدا به درآمدزایی در حوزه مدیریت شهری توجه کنیم و همچنین تعریف دقیقی از درآمدهای پایدار را مشخص کنیم.

وی افزود: تا وقتی که در حوزه فعالیتهای بخش خصوصی محدودیتهای موجود، برقرار باشد هیچ اتفاق و پیشرفت خاصی را در حوزه هوشمندسازی و الکترونیکی شدن را شاهد نخواهیم بود.

نایب رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید از بخش خصوصی حمایت کرد و همچنین در خصوص طرحهایی که ارائه می شود نیز به صورت کلان نگاه کرد وگرنه با درآمدهای مختصر و گذرا دردی از مدیریت شهری درمان نخواهد شد.

اصغرزاده تأکید کرد: باید موضوعاتی همچون هوش مصنوعی و اینترنت اشیا به طور ویژه و جدی پیگیری شوند و همچنین پاره ای از موضوعاتی نیز که در جلسه امروز مطرح شد لازم است به مرکز پژوهشهای شورای شهر ارجاع شوند تا پس از بررسی و اصلاح مجدداً قابلیت ارائه شدن داشته باشند.

وی تصریح کرد: باید به دنبال ایده های جدید برای درآمدزایی و ایجاد درآمد پایدار باشیم و هدف از جلسات کمیسیون ها نیز حمایت از مدیریت شهری باشد.

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

تعداد نمایش ها (26)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان