:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
پیام تبریک نوروزی مهندس عادل فتاحی رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه بمناسبت آغاز سال ۱۳۹۹

پیام تبریک نوروزی مهندس عادل فتاحی رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه بمناسبت آغاز سال ۱۳۹۹

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 29 اسفند,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

🌹 پیام تبریک نوروزی مهندس عادل فتاحی رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه بمناسبت آغاز سال ۱۳۹۹

بنام خالق هستی
پیشگاه همشهریان و هم استانی های گرانقدر
با سلام و تحیات الهی ؛ با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت ، حمد و سپاس بیکران به درگاه ذات اقدس الهی که شهد گوارای ، شعور ، معرفت ، کمال ، خدمتگزاری و مهرورزی را در ساغر جانمان ریخت و عشق به همه پاکی ها و نیکی ها را به ما ارزانی داشت ، اکنون در آستانه بهار طبیعت به استقبال آغازی نو می رویم مهربان هستی آفرین را سپاس می گویم که توفیق افزون برگی دیگر به دفتر زندگی و خدمت را به ما مرحمت فرمود ، امید است که با الهام از برگ زرد تجربه های مان به پیشواز روزهای ترقی و تعالی رفته و زندگی را در بودن خلاصه نکنیم و به موثر بودن بیندیشیم .
در سالی که گذشت شاهد لحظات تلخ و ناگواری همچون جاری شدن سیل ، زلزله منطقه قطور و نهایتا شیوع ویروس کرونا در کشورمان و جهان بودیم و برخود وظیفه می دانم که از تلاش شبانه روزی و بی وقفه مدافعان حوزه سلامت ، پزشکان ، پرستاران ، کادر درمانی و خدماتی در همه عرصه‌ها که در شرایط بسیار سخت و در خط مقدم مبارزه با این بیماری همه گیر مقابله می کنند و هم چنین از صبر و بردباری و تحمل شهروندان تا شکست کامل این بیماری مقاومت می کنند نهایت تشکر و امتنان را دارم.
در سال جدید بهاری سبزتر از همیشه را برای شهروندان نجیب شهر زیبای ارومیه رنگین کمان اقوام و ادیان اعم از ( کرد ، ترک ، آشوری ، مسیحی و ارمنی ) را از ایزد منان آرزومندم .
در سال نو بهترین برکات و توجهات الهی را توأم با شادی و کامیابی ، بهره وری و اثر بخشی در فعالیت ها ، اندیشه پویا و آزادی و همفکری و همدلی ، آرامش و آسایش ، امنیت و رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی ، آبادانی و عزت و سربلندی را مسئلت دارم و تعامل در همه عرصه ها سرلوح افکار و اعمال خویش قرار دهیم و استوار و پرصلابت در جهت رفع مشکلات شهرمان کوشش نمایم تا برگ های زرین دیگری بر تاریخ سترگ این مرز و بوم افزوده شود.
در خاتمه از تلاش و زحمات شبانه روزی مدیریت شهری ، مجموعه خدوم شهرداری ، حافظان و پاکبانان تلاشگر در شرایط حساس جامعه نهایت تشکر و امتنان و قدردانی را می نمایم.

با تشکر مجدد
مهندس عادل فتاحی
خدمتگزار مردم شریف ارومیه در شورای اسلامی شهر

تعداد نمایش ها (89)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان