:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه :

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه :

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 27 تیر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه : 

  با تمام توان از تیم والیبال شهرداری ارومیه حمایت می‌کنیم/ سال گذشته تیم‌های پایه و بزرگسالان شهرداری ارومیه از شانیت و جایگاه والیبال ارومیه دفاع کردند

 احد یوسفی دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا گفت: تیم های پایه و بزرگسالان والیبال شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۲ از شانیت و جایگاه واقعی ارومیه به حق دفاع کردند.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از حمایت های استاندار، شهردار و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و نیز زحمات عوامل اجرایی اعم از مربیان، کادر فنی و  بازیکنان خاطرنشان شد: از تیم های پایه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تیم والیبال شهرداری ارومیه از کسب نتایج خوب و آبرومندانه در رقابت‌های لیگ والیبال ایران تقدیر و تشکر می‌کنم.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: امروز کوتاهی بعضی از دستگاه‌های متولی در امر ورزش دلیل بر کناره‌گیری مدیریت شهری از تیم داری حرفه ای نشده و نخواهد شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با تمام توان از تیم والیبال شهرداری ارومیه حمایت خواهیم کرد.

احد یوسفی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سرمایه گذاری در والیبال و ورزش های همگانی هزینه نیست یادآور شد: نباید سرمایه گذاری در بخش ورزش و ایجاد شادی و نشاط را با دید هزینه کرد بنگریم باید به منابع مالی و درآمدی آن و ایجاد شور و نشاط اجتماعی نیز نگاهی داشته باشیم.

احد یوسفی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: حق نداریم نشاط ، شور و شوق اجتماعی را از مردم بگیریم .

وی گفت: کوتاهی دستگاه های متولی در امر ورزش را نباید بر سر شهروندان خالی کنیم .

وی در ادامه تاکید کرد: دستگاه های متولی امر ورزش باید پاسخگوی مطالبات شهروندان بوده و بر کوتاهی خودشان پاسخگو باشند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه اذعان داشت: امروز نتایج گیری و قهرمانی خواسته قلبی هواداران تیم والیبال شهرداری ارومیه است و این خواسته بحق آنها است و باید به آن احترام بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: اگر هواداران والیبال و رسانه‌ها از شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری گلایه‌مند هستند به سبب عدم شفافیت سیاست‌های تیم داری بوده است.
 

تعداد نمایش ها (40)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان