:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه :

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه :

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 27 تیر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه :

 شرکت های خصوصی برای تیم داری و تقویت والیبال ارومیه وارد میدان شوند / قسمتی از درآمد کارخانجات بزرگ خصوصی شهر ارومیه باید صرف امورات ورزشی و فرهنگی شهر ارومیه شود نه خارج از شهر ارومیه 


 نقی کریمی رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا گفت: امروز برای تقویت تیم والیبال شهر ارومیه نباید همه نگاه ها به سمت و سوی مدیریت شهری باشد.

  به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سال گذشته شهردار ، عوامل اجرایی ، مربیان و بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه از کسب نتایج مطلوب و آبرومند در لیگ برتر والیبال مردان ایران خاطرنشان شد: مدیریت شهری همیشه در امر احیا و تقویت والیبال شهر ارومیه پیشقدم بوده است اما این دلیل نمی شود که همه مسوولیت های ورزشی برعهده یک ارگان باشد .

وی با تاکید بر اینکه نهادهای دخیل در امر ورزش برای حمایت و تقویت والیبال شهر ارومیه باید پا به میدان بگذارند اذعان داشت: شرکت های خصوصی همچون پاکدیس ، کارخانه سیمان ، پتروشیمی و ... می توانند بخشی از درآمد سالیانه خود را در امر ورزش و برای شهر ارومیه هزینه کنند اما این موضوع متاسفانه غریب مانده است .

نقی کریمی با بیان اینکه تیم والیبال شهرداری ارومیه باید منسجم تر نسبت به سال گذشته بسته شود گفت: برای حمایت بیشتر و تقویت تیم والیبال، شهردار ارومیه لایحه اصلاحیه بودجه را سریعا تقدیم شورا کند.

وی در ادامه سخنانش ضمن تشکر از حمایت های استاندار آذربایجان غربی از تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و نیز به میدان کشاندن بخش خصوصی در امر ورزش باید از ظرفیت ها و پتانسیل های استاندار آذربایجان غربی استفاده کنیم.

نقی کریمی در ادامه با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه باید به سمت و سوی بومی سازی برود گفت: نگاه مدیریت شهری به باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در امر تیم داری ، نگاه بومی سازی و استفاده از پتانسیل های موجود در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه بوده است و امسال نیز همچون سال گذشته توجه ویژه ای به بازیکنان بومی خواهد شد.

نقی کریمی در ادامه اذعان داشت: همیشه والیبال شهر ارومیه با مربیان و بازیکنان ارومیه ای به نتایج قابل توجهی رسیده و این نشان از نقش پایتخت والیبال آسیا در والیبال کشور دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: قرار نیست همه مسوولیت ها را شهرداری به دوش بکشد و نهادهای اجرایی و دخیل در امر ورزش باید در کنار مدیریت شهری پای کار باشند.

نقی کریمی در ادامه اذعان داشت: وقتی هوادار والیبال در شهر ارومیه با برد خوشحال می شود و با باخت ناراحت و گریه می کند یعنی والیبال این شهر از ورزش بالاتر است و مردم شهر ارومیه با والیبال نفس می کشند.
 

تعداد نمایش ها (34)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان