:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر ارومیه:

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 05 خرداد,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر ارومیه:

مدیران و کارشناسان فرهنگسراهای شهرداری به مسائل آموزشی و تربیتی و حرفه آموزی توجه ویژه ای داشته باشد

 گلشن نوروزی رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه هفتگی این کمیسیون گفت: لزوم ورود مدیران و کارشناسان فرهنگسراهای شهرداری بعنوان بازوان اجرایی و رابط بین مردم و شهرداری به مسائل آموزشی ، تربیتی و فرهنگ سازی و حرفه آموزی در خصوص بانوان و خانواده.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: بزرگترین اشتباه تاریخ در خصوص حجاب در ایران این است که بعد از عبور از سن تربیت مورد توجه قرار می گیرد ، کودکان در سنین پایین باید اطلاعات اولیه در مورد دین و مذهب و قوانین را آموزش ببینند و این آموزش باید توام با تشویق و ارج نهادن باشد.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه اذعان داشت: در یکی از فرهنگسراها شاهد بودیم به دختران هم سن و سال روسری های زیبا هدیه می دادند و آن دختران بعد از آن باحجاب وارد کلاس ها می شدند، بدون آنکه کسی به آنها اجبار کند و دخترانی که جایزه نگرفته بودند در تلاش بودند مورد توجه قرار بگیرند.

گلشن نوروزی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: کافیست غرور دینی در وجود نوجوانان تقویت شود، بی شک مسیر درست را پیدا خواهند کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در فرهنگ سراها در قالب کارگروه های تخصصی به سرفصل هایی چون شناخت دین و عقیده و اینکه این تکلیف الهی است نه تحمیل و اجبار،  کارشناسانه و با حضور متخصصان مختلف از جمله، کارشناسان دینی و روانشناسان و جامعه شناسان و هنرمندان و تولید کنندگان و مدیران سیاسی – اجتماعی پرداخته  شود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر ارومیه بیان داشت: باید اعتراف کنیم کم کاری اصلی جامعه ما در معرفی دین است نه حجاب و عفاف.

وی گفت: متاسفانه مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث تضعیف باورهای دینی شده اند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: فرهنگسراهای شهرداری به توجه و حمایت نیاز دارند ، ارتباط تنگاتنگ مدیر سازمان فرهنگی و شهردار و رسیدگی به مشکلات عدیده و کمبودهای فرهنگسراها و بهبود فعالیت ها مورد توجه مدیران شهرداری قرار بگیرد.
 

تعداد نمایش ها (50)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان