:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 03 مهر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

 با تمام توان برای شهرمان میجنگیم

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، عبدالرضا علیزاده سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا گفت: به راحتی می توانستم همانند دوستانم در کشورهای خارجی به حرفه خود ادامه دهم ولی بزرگترین افتخار و تفریح من جنگیدن برای شهرم ارومیه پایتخت والیبال آسیا است.

وی افزود: تمام توان ما برای سربلندی و پیشرفت والیبال شهر ارومیه و دفاع از برند آذربایجان (تیم والیبال شهرداری ارومیه) است. 

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در پایان با تاکید و قول استفاده از استعدادهای جوان و نوجوان تماما" بومی در صورت تداوم قرارداد برای سال های آتی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای تیم های پایه شهرداری و قهرمانی در سال گذشته می توانیم نهایت استفاده را از پتانسیل این بازیکنان و معرفی این استعدادها در سطح کشور و نیز در تیم والیبال لیگ برتر شهرداری استفاده و حتی تیمی مدعی برای قهرمانی باشیم.
 

تعداد نمایش ها (16)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان