:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
اعتدال دو درد نهـفـته دارد

اعتدال دو درد نهـفـته دارد

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 19 خرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
1/0

اعتدال دو درد نهـفـته دارد

اسلام دین میانه می باشد و لازم است مسلمانان همیشه میانه رو بوده و میانه روی در اندیشه و رفتار را پیشه کنند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: شورا در واقع نمود علنی حکومت مردم بر مردم است و مردم سالاری دینی که یکی از بهترین نمونه های آن است تجلی می بخشد.

وی با ابراز رضایت از برنامه های شورا و شهرداری در دوره چهارم افزود: برنامه های فرهنگی و اجتماعی خوبی در سال 94 از سوی مدیریت شهری ارومیه به مرحله اجرا در آمده است که تلاش می کنیم این برنامه ها امسال نیز ادامه یابد.

علیزاده امامزاده با بیان اینکه بهار بهانه ای است تا در کنار این تحول و تغییر عظیم طبیعت ما نیز به سمت زیبایی قدم برداریم؛ گفت: بهار نشانه اعتدال و توازن است و اعتدال بهاری بهانه ای برای بازگشت به توازن در اندیشه و رفتارو پرهیز از افراط و تفریط است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اعتدال دو درد نهفته دارد که یکسوی آن افراط و زیاده روی است که در شکل های مختلف همچون خشنونت، ظلم ، حذف و نادیده گرفتن دیگران خود را نشان می دهد.

وی ادامه داد: در دیگر سوی این وادی  تفریط و کوتاهی است که به صورت های گوناگون همچون سستی، قصور، قناعت به وضع موجود، ظلم پذیری و توجیه خود را نشان می دهد.

علیزاده تصریح کرد: اسلام دین میانه می باشد و لازم است مسلمانان همیشه میانه رو بوده و میانه روی در اندیشه و رفتار را پیشه کنند که اگر چنین کنیم بهار دیگر ظاهر دیدن نخواهد بود که ظاهرا دیدن برای مسلمانان زیبنده نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در مورد ارزیابی خود از عملکرد شورای اسلامی شهر به سه عملکرد شاخص اشاره کرد و اذعان داشت: بهترین عملکرد شورا در سال 94 به ترتیب شروع فعالیت مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر که کلیه کمیته های آن فعالیت خود را با دقت شروع کردند، تصویب کمیسیون نظارت در سال سوم شورای اسلامی شهر ارومیه جهت پیگیری مصوبات شورا و نظارت دقیق بر عملکرد شهرداری ، تلاش شورای اسلامی شهر بر احیای نام های اصیل معابر و خیابان ها در نهایت تلاش برای تصویب بودجه سال 95 با رویکرد حمایت از برنامه های فرهنگی ، هنری، ورزشی و اجتماعی بود.

تعداد نمایش ها (174)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان