:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
اکبر ابوالفتحی،مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه:   روابط عمومی مهمترین ابزار ارتباطی باهدف ایجاد تعامل

اکبر ابوالفتحی،مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه: روابط عمومی مهمترین ابزار ارتباطی باهدف ایجاد تعامل

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 30 مهر,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اکبر ابوالفتحی،مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه:

 روابط عمومی مهمترین ابزار ارتباطی باهدف ایجاد تعامل

تشریح اهم عملکرد روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه

اکبر ابوالفتحی مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر گفت:روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه بعنوان مهمترین ابزار ارتباطی باهدف ایجاد تعامل پایدار بین ارکان اصلی (اعضای محترم شورا) با  اصحاب رسانه ،شهروندان، موسسات دولتی ، سازمانها و .... از طریق ارتباط جمعی مناسب مخاطبان، در حال انجام وظیفه میباشد

 وی اهم عملکرد روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در یک سال گذشته را به شرح ذیل تشریح کرد:

1-انعكاس كليه فعاليتهاي انجام شده از طريق رسانه هاي گروهي به منظور آگاهي مردم

 2- تهيه متن خبري جهت نشريه شهرمیز وشورامیز و اهتمام در پربار نمودن مجللات فوق الذکر.

 3- تعامل با خبرنگاران ،مدیران مسئول روزنامه ها ،خبرگزاریها کشوری و استانی

4- بروز رسانی سایت شورا در جهت اطلاع رسانی بموقع از روند تصمیمات اتخاذ شده در جلسات به کار بران گرامی

5- دریافت هرگونه پیشنهاد و انتقادات و نظرات سازنده  به صورت ایمیل و پیامک و انتقال آن به اعضای محترم شورا جهت اتخاذ تصمیمات مقتضی.

6- فراهم نمودن تسهيلات لازم برای خبرنگاران و اصحاب رسانه  بمنظور مصاحبه با اعضای شورا .

 7- برنامه ريزي امور مربوط به تشريفات ، كنفرانس ها ،جلسات،بازدیدها و.....

 8-دعوت از رسانه هاي گروهي به منظور تهيه خبر از فعاليتهاي شورا در مراسم و بازگشائي و اختتامیه پروژه هاي عمراني و ساير فعاليتهاي مشابه.

 9-مطالعه روزنامه هاي پر تيراژ ( قسمت انتقادها ، ما و خوانندگان و غيره ) و انعكاس شكايات مردم به مسئولين مربوطه.

 10-برنامه ريزي امور مربوط به اجراي جشنهاي مذهبي و ملي و مراسم و ميهمانيهاي رسمي با همکاری روابط عمومی شهرداری.

 11-تهيه اطلاعيه و آگهي هاي(رپورتاژ) مختلف مورد نياز

­ 12-پاسخگوئي و راهنمائي ارباب رجوع.

 13-تهيه و نصب ساير اقلام تبليغاتي نظير پلاكارد ، تراكت ، آويز، پوستر و اطلاعيه و ريسه و ... در ساختمان شورا به مناسبت هاي مختلف ايام و اعياد.

 14-همكاري و ايجاد هماهنگي هاي لازم  در موارد مختلف با روابط عمومي شهرداری ارومیه.

15- هماهنگی لازم برای حضور و یا تهیه برنامه های تلویزیونی ورادیویی.

16 – ایجاد فایل بندی و آرشیو برای هریک ازاعضاء بصورت مجزا را می توان اشاره کرد.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه افزود: شادابی و بالندگی روزافزون شهروندان و تعاملات بین اعضای محترم شورا در امور مشترک و مرتبط کاری و مساعدت در جهت بهبود ، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان ، شفاف سازی ، همکاری  همدلی و همفکری در کلیه عرصه های کاری و اتخاذ تدابیر مناسب در صرفه جوئی هزینه ها با انتقال نظرات و پیشنهادات از سطوح پائین به بالای مدیریت و تلاش جهت نهادینه کردن خدمتگذاری به مردم و تکریم ارباب رجوع همچنین اطلاع رسانی سریع و بموقع به شهروندان به طرق مختلف ازدیگر اقدامات روابط عمومی شورا بشمار میرود.

ایشان درپایان ازشهروندان فهیم ارومیه خواستار انتقال نقطه نظرات ارزنده،پیشنهادات سازنده خود با ایمیل shoora@ urmia  و یا با پیامک5000245222  در جهت مشارکت و آبادانی شهر ارومیه را شد.

 

 

تعداد نمایش ها (414)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان