:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بهره گیری از نیروهای جوان و کار آمد در بخش های مختلف نظام مهندسی

بهره گیری از نیروهای جوان و کار آمد در بخش های مختلف نظام مهندسی

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 02 دی,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

بهره گیری از نیروهای جوان و کار آمد در بخش های مختلف نظام مهندسی

پرویز جلیلی با تاکید بر استفاده از نیروهای جوان متخصص در بخش های مختلف بر لزوم دوری از هر نوع حواشی غیر لازم در پیشبرد اهداف عالیه مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : نشست مشترک اعضاء شورای اسلامی شهر و هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار گردید که طرفین بر لزوم افزایش تعاملات فی مابین در جهت رفع مشکلات موجود در حوزه ساخت و ساز ، ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و علی الخصوص از میان برداشتن رکود حاکم بر این حوزه تاکید کردند . 

 پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک آغاز ولایت حضرت مهدی (عج) و همچنین انتخاب هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان ابراز امیدواری کرد حضور دکتر دیلمقانی به عنوان رئیس هیئت مدیره نوید بخش فعالیتهای و تعاملات فرابخشی بیشتری خواهد بود .

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر استفاده از نیروهای جوان و متخصص در بخش های مختلف خواستار افزایش تعاملات سازمان نظام مهندسی ساختمان و شورای اسلامی شهر به دور از هرگونه حاشیه سازی های احتمالی و غیر لازم در جهت افزایش خدمات مجموعه مدیریت شهری به همشهریان در شاخص های بالابردن ضریب ایمنی و ساخت و ساز اصولی در شهر شد .

جلیلی در ادامه اظهار داشت : سازمان نظام مهندسی ساختمان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه باید در راستای اجرای قانون و پیشگیری از تخلفات ساختمانی بکوشد تا در آینده شاهد نظام مندی در تصمیمات و نیز نزدیک شدن به استانداردهای جهانی در زمینه ساخت و ساز باشیم .

 

تعداد نمایش ها (216)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان