:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
تاثیر اجرای طرح سیستم هوشمند اشتراك دوچرخه شهرداری ارومیه بر کاهش ترافیک و ایجاد شور و نشاط اجتماعی

تاثیر اجرای طرح سیستم هوشمند اشتراك دوچرخه شهرداری ارومیه بر کاهش ترافیک و ایجاد شور و نشاط اجتماعی

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 02 تیر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

تاثیر اجرای طرح سیستم هوشمند اشتراك دوچرخه شهرداری ارومیه بر کاهش ترافیک و ایجاد شور و نشاط اجتماعی

 

رييس كميسيون محيط زيست و خدمات شهري شوراي اسلامي شهر اروميه گفت: طرح سیستم هوشمند اشتراك دوچرخه نقش زیادی درکاهش ترافیک و ارتقای فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و ایجاد شورو نشاط اجتماعی دارد.

به گزارش روابط عمومي شورای اسلامی شهر اروميه ،  محمد ستار پور در مراسم بهره برداری از طرح سیستم هوشمند اشتراک دوچرخه شهرداری ارومیه با بيان اينكه در زندگي شهر نشيني مسائل زيست محيطي به يك چالش مهم مديريت شهري  تبديل شده است ، بيان كرد:  براي برون رفت از مشكلات زيست محيطي نیازمند استفاده از حمل و نقل پاك در شهر ها هستیم.

وي استفاده از دوچرخه را يكي از آيتم هاي تحقق شهر سالم و دستيابي به حمل و نقل پاك  دانست و گفت: كشورهاي توسعه يافته در استفاده از دوچرخ چندين گام از ما جلوتر هستند، به طوري كه اكنون مردم  در كشور آلمان، هلند و دانمارك به ترتيب 12 درصد، 30 درصد و 40درصد از دوچرخه جهت عبور و مرو استفاده مي كنند .

وي با اشاره به معضل آلودگي هوا درشهر اروميه، بيان كرد: متاسفانه در حدود 70 درصد از خودروهاي در حال تردد در شهر اروميه تك سرنشين هستند و  اين منجر به افزايش ترافيك و آلودگي مي شود كه بايد براي  رهايي از اين معضلات مردم را برای  استفاده از  طرح سيستم هوشمند دوچرخه نشویق کنیم.

وي با بيان اينكه استفاده از سيستم هوشمند اشتراك دوچرخه باعث ايجاد شور و نشاط در جامعه و كاهش آلودگي مي شود، بيان كرد: بايد نحوه استفاه از اين پروژه را تسهيل  و  فرهنگ استفاده از آن  را بين شهروندان ترويج داد

 

تعداد نمایش ها (153)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان