:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
تعامل مناسب ارگانهای ذیربط تنها راه کار خروج از رکود در حوزه ساخت و ساز

تعامل مناسب ارگانهای ذیربط تنها راه کار خروج از رکود در حوزه ساخت و ساز

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 02 دی,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

تعامل مناسب ارگانهای ذیربط تنها راه کار خروج از رکود در حوزه ساخت و ساز

دکتر محمدی با بیان اینکه با افزایش تعاملات فی مابین سازمان نظام مهندسی ساختمان و مجموعه مدیریت شهری شاهد ارائه خدمات ارزنده تری به شهروندان در مناطق مختلف خواهیم بود

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : نشست مشترک اعضاء شورای اسلامی شهر و هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار گردید که طرفین بر لزوم افزایش تعاملات فی مابین در جهت رفع مشکلات موجود در حوزه ساخت و ساز ، ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و علی الخصوص از میان برداشتن رکود حاکم بر این حوزه تاکید کردند . 

دکتر میر علی محمدی رئیس کمیسیون عمران برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک به انتخاب اعضاء جدید هیئت مدیره ساختمان  با بیان اینکه مشکلات موجود در حوزه ساخت و ساز و رکود حاکم در استان با تعامل سازنده ارگانهای مرتبط از جمله اداره کل راه و شهر سازی ، شهرداری ، معاونت عمرانی استانداری ، سازمان نظام مهندسی ساختمان و شورای اسلامی شهر قابل حل می باشد خاطر نشان کرد : امروز تمامی منتخبین مردم به عنوان نمایندگان آنها می بایست پاسخ مشکلات موجود در بخش های مختلف ساخت و ساز را بدون هیچ گونه کم و کاستی در اختیارشان قرار داده و از هیچ کوششی در جهت رفع مشکلات به وجود آمده کوتاهی ننمایند .

دکتر محمدی اظهار داشت : در بسیاری از مواقع عدم وجود اطلاعات کافی شهروندان (در مقررات ملی ساختمان ) منجر به بروز مشکلاتی می شود که این امر میتواند با نظارت بیشتر و اصولی تر مهندسین رفع و زمینه نارضایتی های احتمالی را از بین ببرد .

وی در ادامه خواستار حضور اعضاء نظام مهندسی ساختمان در جلسات کمیسیون عمران برنامه ریزی و حمل و نقل شورا جهت افزایش تبادل اطلاعات و دست یابی به راهکارهای متناسب برابر با نیاز جامعه در حوزه شهر سازی اصولی گردید .

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره بر پروژه های مشارکتی و عمرانی اجرا شده توسط شهرداری در اقسا نقاط شهر استفاده از ظرفیتهای بالای اعضاء این سازمان را در همراهی شهرداری بسیار مهم ارزیابی نمود و ابراز امیدواری نمود با افزایش تعاملات فی مابین شاهد ارائه خدمات ارزنده تری به شهروندان در مناطق مختلف خواهیم بود .

 

تعداد نمایش ها (316)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان