:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه و بازدید میدانی رییس شورا ،دبیر اول شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه از پروژه غیر همسطح آذربایجان

جلسه و بازدید میدانی رییس شورا ،دبیر اول شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه از پروژه غیر همسطح آذربایجان

نویسنده: اسماعیل بهار/پنجشنبه, 12 بهمن,1402/دسته ها: گزارش تصویری

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

جلسه و بازدید میدانی رییس شورا ، دبیر اول شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه از پروژه غیر همسطح آذربایجان

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، با حضور نقی کریمی رییس و  احد یوسفی دبیر اول شورای اسلامی شهر ، شهردار ارومیه، معاون امور زیربنایی ، حمل و نقل و ترافیک شهرداری ، سرپرست کارگاه ، مهندسین مشاور پروژه و کارشناسان مربوطه با دستور جلسه بررسی آخرین وضعیت روند اجرایی پروژه غیر همسطح آذربایجان در محل کارگاه پروژه برگزار شد.

در این جلسه شهردار ارومیه و معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری با ارائه گزارشات فنی و عمرانی از آخرین وضعیت روند اجرایی و مشکلات و موانع موجود در پیشرفت پروژه ارائه دادند.

رییس و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در پروژه ، از کندی در عملیات اجرای پروژه ابراز گلایه کردند و با اشاره به تعیین زمان بندی لازم برای بهره برداری فازهای پروژه و تسریع در عملیات تاکید کردند.

در ادامه رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و ورود تعداد کثیری از مسافرین به شهر عنوان کرد : شهرداری به نورپردازی لازم برای پلها و ابنیه های تاریخی شهر ارومیه در راستای افزایش زیباسازی بصری شهر در جهت استقبال از مسافرین نوروزی  اهتمام ویژه داشته باشد.

 احد یوسفی اظهار کرد: همه توان و تمرکز مجموعه مدیریت شهری باید در راستای اتمام پروژه های نیمه تمام قرارداده شود. 

 حسین مهدی زاده شهردار ارومیه در این جلسه با بیان اینکه تزریق اعتبارات لازم برای پیشرفت پروژه انجام شده ، گفت : شهرداری هیچگونه مشکلات مالی برای تامین مصالح و پرداخت صورت وضعیت های پیمانکار را ندارد و تعطیلی و کندی در اجرای پروژه به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه در دوره ششم شورا پیشروی پروژه قابل قبول بوده افزود : خوشبختانه در حال حاضر پروژه غیر همسطح آذربایجان در شش جبهه کاری متفاوت با محوریت تمرکز بر ساخت و تکمیل پلهای B1 و B4  در حال اجرا است.

🔸گفتنی است ؛ در پایان این نشست رییس شورا و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه با حضور میدانی از پروژه بازدید کردند.

تعداد نمایش ها (35)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان