:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه کمیسیون عمران برنامه ریزی شهری و حمل ونقل با موضوع بررسی دوره های آموزش ضمن خدمت شهرداری

جلسه کمیسیون عمران برنامه ریزی شهری و حمل ونقل با موضوع بررسی دوره های آموزش ضمن خدمت شهرداری

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 22 تیر,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی شهری و حمل ونقل با موضوع بررسی دوره های آموزش ضمن خدمت شهرداری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : سی و نهمین جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری با حضور اعضای کمیسیون ، دکتر داداش زاده مدیر کل امور شهری و روستائی استان ، مهندس دوستی معاون برنامه ریزی و حمل و نقل ترافیک شهرداری و مهندس قربانی فر مسئول آموزش ضمن خدمت شهرداری در محل شورا با موضوع روند برگزاری کلاسهای آموزش ضمن خدمت برگزار و به بحث و گفتگو پرداختند .

دکتر داداش زاده مدیر کل امور شهری و روستائی استانداری در این دیدار با اشاره به برگزاری دوره هایی برای کارکنان شهرداری گفت : استانداری آذربایجان غربی با همکاری شهرداری ارومیه از سال 82 اقدام به برگزاری دوره هائی برای کارکنان شهرداری نموده که اعتبار این دوره ها به تایید دفتر امور شهری نیز می رسد.

وی اضافه کرد: مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری ارومیه بلحاظ کیفی و کمی در برگزاری دوره هایی که از سال 85 تا 91 برگزار نمود توانست به مقام سوم در میان استانهای کشور نائل آید.

داداش زاده ادامه داد در جلسه ای که در دفتر امور شهری تشکیل شد مصوب گردید کلاسهائی مرتبط با رشته تحصیلی کارکنان برای آنها تشکیل و برگزار گردد و  پس ازاستعلام از دانشگاههای دارای صلاحیت این کلاسها توسط دانشگاه مدیریت صنعتی برگزار گردید.

مدیر کل امور شهری گفت : برای اولین بار مقرر گردید برای اعضای شورای اسلامی شهر نیز کلاسهای تخصصی با حضور اعضای شورا به عنوان نمایندگان شورا در سازمان ها و کمیسیونهای مختلف برگزار شود .

دکتر محمدی رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی شهری و حمل ونقل نیز گفت : با توجه به اینکه 4 ماه از سال 93 سپری شده هیچ برنامه ایی در خصوص دوره های آموزشی تشکیل نیافته است

وی اضافه کرد: برای برنامه ریزی جهت تشکیل کلاسهای اعضاء شورای اسلامی شهر به توجه به حجم بالای کاری شورای اسلامی شهر تقویم آموزشی برگزاری این کلاسها مدتی قبل در اختیار شورا قرار گیرد تا برنامه ریزی های لازم  در این خصوص انجام گردد.

محمدی ضمن تقدیراز انتخاب یک مجری مستقل (دانشگاه صنعتی ارومیه ) برای برگزار کلاسها گفت : شورای اسلامی شهر نیز در نظر داشت دوره های آموزشی لازم را برای اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری تعریف نماید و با توجه به ضرورت این کلاسها اولویت بندی گردد  و هر چه زودتر برگزار گردد.

ستارپور عضو شورای اسلامی شهر نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان برنامه به حضور کارکنان در کلاسها با در نظر داشتن تخصص کاری و رشته تحصیلی آنها تاکید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت :  مدیران مجموعه های مختلف با شناخت از مجموعه سازمانی خود و معرفی کارکنان با تخصص های مختلف به این کلاسها کارایی آنها را در انجام وظایف محوله افزایش دهند.

ستارپور گفت : کارگران سازمان هایی  همچون فضای سبز، عمران ، زیر سازی و آسفالت و پاکبانان که در خط مقدم مجموعه بزرگ شهرداری به فعالیت مشغول میباشند  در صورت اشتباه در انجام صحیح وظایف محوله و عدم آگاهی کافی سبب ایجاد نتیجه عکس در امور گوناگون خواهد شد.


 

تعداد نمایش ها (449)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان