:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حضور اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) منطقه دو جهت بررسی مسائل و مشکلات کوی سالار و رشادت

حضور اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) منطقه دو جهت بررسی مسائل و مشکلات کوی سالار و رشادت

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 20 خرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

♦️در این دیدار  توحید علی نژاد اصل ؛ دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد : 

ارتباطات شهروندان با اعضای شورا باید قوت یابد چرا که اعضای شورا نماینده های مردم بوده و علاوه بر نظارت بر عملکرد خدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری باید با استفاده از این بستر مشکلات شهروندان را به سایر دستگاه های خدمات رسان نیز در جهت حل انتقال دهند.

علاوه بر هدف گذاری استانداری محترم مبنی بر شنبه های محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین شهر مجموعه مدیریت شهری هم در این راستا اقداماتی در این مناطق انجام داده و خواهد داد.

طی نمودن به نحوه احسن مسیر خدمت به شهروندان از دغدغه های اصلی مجموعه مدیریت شهری بوده و آزاد سازی ها در مناطق حاشیه نشین که اکثر املاک قولنامه ای هستند وقت گیر و سخت بوده که یکی از علت های تاخیر در اجرا پروژه ها می باشد.

♦️گلشن نوروزی ؛عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 

یکی از اصلی ترین مشکلات در منطقه آسفالت است.

مجموعه مدیریت شهری با هماهنگی ها و برگزاری نشست های لازم با اداره آب و فاضلاب در اسرع وقت بعد اتمام حفاری ها برای انشعاب ، آسفالت منطقه را در اسرع وقت در دستور کار قرار دهد.

فاصله موجود منطقه از داخل شهر و هزینه های رفت و آمد اهالی به مرکز شهر با وجود تورم اقتصادی هزینه های گزافی داشته و شهرداری در اسرع وقت ضمن اقدام به خرید املاک معرض ، به آزاد سازی و رفع موانع عبور و مرور و تخصیص ناوگان حمل و نقل عمومی شهری به منطقه اقدام کند.  

♦️صادق توکلی مهر ؛ عضو شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد  : 

یکی از دغدغه های اصلی اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر ارومیه رفع تبعیض و توزیع خدمات عادلانه به کلیه مناطق شهر بوده است. 

رسالت اصلی تشکیل کمیسیون توسعه محلی و بازآفرینی برای اولین بار در طول تاریخ شورای اسلامی شهر ارومیه علاوه بر پیگیری و حل مشکلات مناطق کم برخوردار در مجموعه مدیریت شهری ، فراهم نمودن بستر های لازم برای جذب اعتبارات ملی است.

یکی از علل عدم اجرای آسفالت در مناطق حاشیه نشین شهر، نقص فعالیت های دستگاه های خدمات رسان بوده و مشکل در هیچ یک از مناطق شهر قابل قبول نبوده و کل شهر همانند اعضای بدن بوده و به یکدیگر وصل هستند.

 مجموعه مدیریت شهری اقدامات خوبی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار انجام داده ولی این اقدامات از نظر اعضای شورا کافی نبوده چرا که شهروندان حاضر در کلیه مناطق شهر ارومیه لایق بهتر سطح امکانات و رفاه هستند.  

♦️عادل اعظم انهر، دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت :

از رسالت های اصلی دوره ششم شورا اجرای توزیع عادلانه خدمات در کلیه مناطق شهر ارومیه است.

از شعار های انقلاب توجه به محرومین و مستضعفین بوده که باید کلیه دستگاه ها نگاه ویژه داشته باشند.

عدم رعایت طرح تفصیلی و تفکیک های غیر اصولی در مناطق حاشیه نشین یکی از موانع اجرای خدمات و پروژه ها در مناطق بوده است.

هم افزایی و همدلی دستگاه ها در راستای رفع مشکلات شهروندان باید بیش از بیش افزایش یابد.

افزایش ارتباطات شهروندان و مجموعه مدیریت شهری باعث شناسایی مشکلات در مناطق و رفع مشکلات در اسرع وقت خواهد بود.
 

تعداد نمایش ها (17)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان