:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا گفت:

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 17 اردیبهشت,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا گفت:

کسری منابع مالی تامین اجتماعی را از جیب مردم جبران نکنید

دکتر توحید علی نژاد در جلسه دیروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص افزایش تعرفه حق بیمه تامین اجتماعی ساختمانی گفت: امسال قانون جدید در رابطه با اخذ سهم بیمه از مجوزهای ساختمانی صادره از سوی سازمان تامین اجتماعی آب سردیست بر پیکره اقتصاد کشور در صنعت ساخت و ساز و به تبع آن تورم فاحش را در حوزه مسکن خواهد داشت.

📌به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه ، دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نباید کسری منابع مالی تامین اجتماعی را از جیب مردم جبران کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: مردم این شهر تا دیروز درگیر رفع مشکلات طرح تفصیلی شهر ارومیه بودند و امروز درگیر افزایش تعرفه حق بیمه ساختمانی شده است.

رئیس کمیسیون نظارت در ادامه گفت : تامین مسکن را در این شهر با آن طرح تفصیلی معیوب ، قبل شما فلج کرده اند، بازار مسکن از چاله در نیامده در چاه افتاد.

دکتر توحید علی نژاد گفت: موضوع رفع مشکلات و کاهش تعرفه حق بیمه ساختمانی با حضور معاون سازمان تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی در جلسه امروز صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت و امید می رود با هماهنگی ها و جلسات تخصصی به این موضوع رسیدگی شود.

دبیر اول شورا با اشاره به افزایش چند صددرصدی سهم بیمه ها در مجوزهای ساختمانی گفت : عملا این موضوع فعالین حوزه ساخت و ساز و مالکین املاک را با چالش جدی روبرو کرده است که نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در صیانت از حقوق عامه باید سریعا نسبت به اصلاح قانون اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد : در پرونده هایی که سال ساخت غیرمجاز آنها به گذشته بازمیگردد سازمان تامین اجتماعی قانونا موظف است بر اساس سال وقوع تخلف و سال ساخت قدرالسهم بیمه ای خود را از مالکین اخذ نماید.

تعداد نمایش ها (22)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان