:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 07 مرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

مسئولین سازمان امور مالیاتی، کم کاریهای گذشته دستگاه خود را با راه حل های دیگری جبران کنند، نه گروکشی معیشت مردم

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، توحید علی نژاد در جلسه صحن شورا گفت : با توجه به آرمانهای نظام، تمامی مسئولین نظارتی و دولتی باید منطق و جوانب مختلف تصمیمات خود و اثرات مثبت و منفی آن بر نگاه مردم به نظام اسلامی را اصل قرار دهیم.

وی افزود : در جلسه بررسی قیمت های ارزشهای معاملاتی ابلاغی از سوی سازمان امور مالیاتی بعضا با افزایش ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ درصدی قیمتها به نسبت سال گذشته روبرو بودیم که این درصدها به هر دلیلی که است منطبق با اقتصاد اسلامی و خط و مشی انقلاب ما نمی باشد.

رییس کمیسیون نظارت،شفافیت و هوشمندسازی در ادامه بیان کرد:افزایش چندین برابری قیمت ها معیشت مردم را به خطر انداخته و باعث کم اعتمادی مردم به نظام می شود و این در حالی است که در سالیان اخیر مقام معظم رهبری مکررا به توجه بر موضوعات مرتبط با معیشت مردم تاکید نموده اند.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد : هزینه نقل و انتقال اسناد ملکی در سال جاری به طور قابل توجهی افزایش یافته است، به طوری که در برخی موارد بیش از ده برابر هزینه سال گذشته است که نیازمند اصلاح است.

تعداد نمایش ها (19)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان