:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 17 مهر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

برای تامین نیروهای موقت پارک یار در حاشیه خیابان ها جهت روان سازی ترافیک شهری اقدام گردد
 برای رفع معضل ترافیک، باید به سمت و سوی شهرسازی نوین برویم
 امروز با توجه به عدم استقبال شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی ، نیاز به نوسازی اتوبوس ها داریم
زیرساخت های لازم برای اجرای طرح مسیر ویژه دوچرخه سواری فراهم شود

عادل اعظم انهر گفت: تامین نیروهای موقت پارک یار در حاشیه خیابان ها برای رفع و روان سازی معضل ترافیک شهری باید از سوی نهادهای ذیربط انجام گیرد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، عادل اعظم انهر که در صحن شورا سخن می گفت یادآور شد: برای رفع معضل ترافیک گفت: تجهیز و ایمن سازی سرعت گیرهای سطح شهر می تواند در کاهش بار ترافیک شهر ارومیه موثر واقع شود.

دبیر اول شورا در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: برای رفع معضل ترافیک شهر ارومیه ، زیرساخت های لازم برای اجرای طرح مسیر ویژه دوچرخه سواری باید انجام شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری برای استفاده بهینه شهروندان و نیز رفع مشکلات ترافیکی باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

وی در ادامه سخنانش یادآور شد: تجهیزات کنترل ترافیک  و استفاده بهینه از اتاق مانیتورینگ باید از سوی سازمان های مربوطه برای جلوگیری از حوادث رانندگی ، کنترل و نظارت و نیز کاهش بار ترافیکی شهر انجام گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از کمبود و نبود روشنایی کافی در بعضی از معابر شهری گفت: امروز متاسفانه در بعضی از نقاط شهر شاهد عدم روشنایی کافی در معابر شهری هستیم و این امر موجب ایجاد حوادث ناگوار می شود.

عادل اعظم انهر خاطرنشان شد: بحث هرس درختان برای تردد و دید کافی شهروندان و نیز کاهش تصادفات درون شهری می تواند مفید و موثر باشد و شهرداری ارومیه و نیز سازمان سیما و منظر شهری اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تعیین زمان و مکان تخلیه بار در معابر شهری علی الخصوص هسته مرکزی شهر باید مشخص شود .

وی افزود: ساماندهی مشاغل مزاحم در هسته مرکزی شهر ، اطراف میدان ترمینال و نیز جاده انهر می تواند نقش موثری در کاهش بار ترافیکی داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تدابیر لازم برای کاهش سفرهای درون شهری به خیابان عطایی برای مدیریت ترافیکی این نقطه از شهر ارومیه اندیشیده شود و برابر مصوبه شورا ، تمرکز زدایی از عطایی و انتقال به  پایانه ها و پارک سوارها ، که قبلاً جا نمایی شده ، تسریع گردد.

عادل اعظم انهر گفت: استفاده از ظرفیت رسانه ها و تابلوهای تبلیغات شهری برای ترویج فرهنگ ترافیک و نیز خط کشی معابر و سرعت گیرها می تواند نقش بسزایی در رفع و کاهش بار ترافیکی شهر داشته باشد.

تعداد نمایش ها (19)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان