:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 24 مهر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 ارومیه نیاز به پارک سالمندان دارد
نگاه مدیریت شهری ، باید نگاه مسجد محوری در شهر ارومیه باشد

عادل اعظم انهر گفت: سالمندان ذخایر باارزش فرهنگی هر جامعه هستند و با توجه به آغاز مرحله حساس پیری در دوران زندگی خود دارای ویژگی های خاص جسمانی، روانی و اجتماعی هستند که شیوه زندگی آنان را دچار تغییرات اساسی می کند. 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی گفت: ایجاد نشاط اجتماعی و رفاه شهروندی یکی از مهمترین وظایف مدیریت شهری است که نه تنها برای جوانان بلکه برای سالمندان نیز باید اجرایی شود.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: پارک های شهری به عنوان فضاهایی که اکثر افراد سالمند اوقات فراغت خود در طول روز را در آنها سپری می کنند؛ نقش مهمی در ارتقاء سلامت روانی و جسمانی سالمندان دارد.

وی با اشاره به اینکه عدم وجود پارک سالمندان ، این قشر را دچار مشکل می کند گفت: شهرداری ارومیه مطالعات لازم را برای اجرا و ساخت پارک سالمندان در یکی از نقاط شهر ارومیه انجام دهد.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد به کمبود و گاها" بسته بودن سرویس های بهداشتی در سطح شهر خاطرنشان شد: متاسفانه کمبود و گاها بسته بودن سرویس های بهداشتی موجب نارضایتی شهروندان شده است. 

وی گفت: ساخت سرویس های بهداشتی در نقاط شهری علی الخصوص ورودی های شهر ، مکان های پرتردد و هسته مرکزی شهر یک امر ضروری و مهم است.

عادل اعظم انهر در ادامه سخنانش بیان داشت: نگاه شهری و مدیریت شهری در برنامه های فرهنگی و اجتماعی و ... باید نگاه مسجد محوری باشد.

وی گفت: امروز تفکیک زباله از مبدا یکی از خواسته های مدیریت شهری است که با توجه به شناسایی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باید به فکر بهسازی و نوسازی ماشین آلات در این بخش نیز باشیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به راه اندازی بازارچه های محلی گفت: راه اندازی بازارچه های محلی هم در بخش اقتصاد شهری و هم کاهش ترافیک شهری می تواند نقش بسزایی داشته باشد و شهرداری جهت ایجاد آنها اقدام نماید.

 عادل اعظم انهر ضمن تشکر از اقدامات خوب سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در رنگ آمیزی جداول و دیوارهای شهری گفت: موضوع زیباسازی ، رنگ آمیزی و توجه به مقوله منظر شهری باید متناسب با بافت منطقه و تخصصی انجام گیرد و امید است شهرداری نسبت به اجرا در مناطق نیز اقدام نماید.

تعداد نمایش ها (30)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان