:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 01 اسفند,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 

ضررورت توجه ویژه به سازمان های خدمات شهری در بودجه ۱۴۰۳/شهرداری نتوانسته از ظرفیت های اقتصادی و گردشگری دهکده ساحلی چیچست استفاده کند/لزوم برقراری مشوق های لازم برای مناطق و سازمان های درآمدزا/پرسنل روزمزد و حجم کاری در شهرداری ساماندهی شود /برون سپاری نواحی راهکاری برای جبران کمبود نیرو


به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، #احد_یوسفی در دویست و چهل و هفتمین جلسه فوق العاده صحن شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ضرورت توجه ویژه به فعالیت های حوزه خدمات شهری در کنار پروژه های عمرانی گفت: نگاه قطره چکانی به خدمات شهری در سال های گذشته در تخصیص بودجه بندی موجب بروز مشکلات و کم و کاستی در ارائه خدمات به شهروندان در شهر شده که باید در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری نگاه ویژه ای به این حوزه شود.

وی با اشاره به ضرورت طراحی شهر با مبنای انسان محوری نه بر پایه ماشین محور افزود: فعالیت های شهرداری اساسا فقط اجرای پروژه های عمرانی نبوده و در کنار انجام آنها باید توجه ویژه به فعالیت هایی در حوزه خدمات شهری  و فضاسازی و ایجاد محیطی نشاط آور و آرامش برای شهروندان باشیم. 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به تغییر سیاست های تدوین بودجه سازمان های خدمات شهری و خروجی محور بودن این سیاست ها عنوان کرد: امروز دهکده ساحلی چی چست یکی از بزرگترین ظرفیت های بزرگ نشاط آفرینی برای شهر ارومیه بوده که متاسفانه با توجه به هزینه کرد میلیاردی بلاتکلیف مانده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالقوه اعم از اقتصادی و گردشگری دهکده چی چست گفت: جذب شهروندان به آن مکان تفریحی باید بررسی شود چرا که دهکده ساحلی چی چست با توجه به داشتن پتانسیل لازم برای  هتلینگ ، جشنواره ای ، شهربازی و گردشگری نتوانسته در حوزه خدمات رسانی موفق به همکاران و  شهروندان داشته باشیم.

یوسفی با اشاره به روحیه دهی و انگیزه بخشی به مناطق و سازمان های فعال در حوزه درآمدزایی بیان کرد: در راستای ایجاد انگیزه در بین سازمان ها و مناطق شهرداری و مدیریت هزینه کرد آنها ، سرعت برگشت درآمدهای سازمان ها از خزانه شهرداری به حوزه مالی آنها باید در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری اتفاق بیافتد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود از بعد نیروی انسانی و خدماتی در سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه اظهارکرد: ساماندهی نیروهای انسانی سازمان آرامستان شهرداری ارومیه با توجه به سختی کار آنان و اصلاح قراردادها و ساماندهی نیروی انسانی در دستور کار قرار گیرد.

احد یوسفی با ابراز تاسف از عملکرد حوزه نیروی انسانی در رابطه با ساماندهی نیروهای روزمزد سازمان آرامستان تصریح کرد: امروز متاسفانه نیروهایی در سازمان آرامستان شهرداری علاوه بر وجود سختی در کارهای خود به صورت روزمزد ،حجمی کاری بدون بیمه تامین اجتماعی در حال خدمت هستند و باید شهرداری در اسرع وقت در راستای تامین امنیت شغلی این پرسنل زحمت کش اهتمام ویژه داشته باشد.

وی در بخشی دیگری ازسخنان خود به ضرورت توجه تفکیک و محل دفن زباله از اولویت ها و دغدغه های حوزه پسماند شهری است که باید در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری یادآورشد : امروز با توجه به کمبود نیروی انسانی در سازمان مدیریت پسماند شهری ، هر یک پاکبان به ازای ۳  پاکبان در حال خدمت با کمترین حقوق بوده که باید به این موضوع نیز نگاه ویژه ای شود.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان خاطرنشان کرد : امروز با مطالعات کارشناسانه ، برون سپاری ناحیه های موجود  به بخش خصوصی و ادغام نیرو های نواحی  می توان کمبود نیروی انسانی پسماند را جبران کرد.
 

تعداد نمایش ها (19)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان