کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.
نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 14 آذر,1400/دسته ها: اخبار
دبیر اول شورای شهر ارومیه: اماکن و امکانات شهرداری متناسب برای تکریم ارباب رجوع نیست/ نقش مهم توسعه خدمات الکترونیکی در کاهش تردد و کسب رضایتمندی شهروندان
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، احد یوسفی در نشست هفتگی کمیسیون نظارت، هوشمندسازی و شفافیت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: متاسفانه ساختمان ها و موقعیت های استقرار و امکانات ادارات شهرداری برای تکریم ارباب رجوع سنخیت لازم را ندارند. وی افزود: نبود امکانات رفاهی در ادارات باعث عدم حضور مردم برای پیگیری امور و ایجاد نارضایتی شده است. دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: برای ایجاد رفاه و تسهیل در دسترسی مردم به ادارات و سازمان ها و نبود پارکینگ و آسانسور ها و غیره در بعضی از ادارات و سازمان ها باعث سردرگمی و نارضایتی ارباب رجوع نسبت به سازمان ها می شود.
یوسفی ادامه داد: توسعه خدمات الکترونیکی و ارائه خدمات غیرحضوری در تمامی حوزه ها نقش مهمی در کسب رضایتمندی مردمی و کاهش تردد در سطح شهر و ادارات و در نتیجه کاهش ترافیک شهری می شود.
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
تعداد نمایش ها (34)/نظرات (0)
هیئت رئیسه سرمایه گذاری, مشارکت و گردشگری خدمات شهری و محیط زیست بودجه و امور حقوقی فرهنگی و اجتماعی عمران, برنامه ریزی و حمل و نقل شهری روابط عمومی و اموربین الملل نظارت و پیگیری کمیسیون ویژه توسعه محلی و بازآفرینی شهری کمیسیون ویژه زنان و خانواده پست الکترونیکی : webmail@urmia.ir