:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 28 تیر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
1/0

 دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

 برای اجرای عملیات پیاده روسازی در سطح شهر اهتمام بیشتری لازم است

براساس ردیف بودجه مصوب عمرانی سال ۱۴۰۲ میزان پیشرفت کار گزارش داده شود

 اجرای زیرگذر تقاطع غیر همسطح مدرس در جهت کاهش بار ترافیکی جزو ضروریات است

عادل اعظم انهر گفت: برای اجرای عملیات پیاده روسازی در سطح شهر اهتمام بیشتری لازم است و شهرداری و معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری باید نسبت به اجرای آن برنامه ریزی جدی داشته باشند.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی یادآور شد: در راستای تسهیل و اجرای سریع پروژه های نیمه تمام و در حال اجرا ، ردیف بودجه پروژه های عمرانی در سال ۱۴۰۲ به مسیر برنامه است و نباید دستخوش انحراف باشد لکن پیش بینی می گردد که با افزایش حجم فعالیتها و تدبیر شایسته شهرداری برای تامین منابع ، متمم نیز لازم باشد.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید و تبیین نمودندکه : شهرداری ارومیه علی الخصوص معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری به موقع و بدون فوت وقت ، با مطالعه و بررسی وضع موجود ، خصوصا گره های ترافیکی موجود و آتی ، ضمن به روز رسانی طرح جامع مطالعات ترافیک ، پیشنهادات لازم را برای کاهش سفر، توزیع مناسب سفر ، معرفی و اجرای ناحیه پیاده راهی ، ساماندهی و اجرای زیرساختهای دوچرخه سواری ، هوشمندسازی و بهسازی اتوبوسرانی را به جد در برنامه های عمرانی ودر بودجه سال ۱۴۰۳ در دستور کار خود قرار دهد.

عادل اعظم انهر خاطر نشان کرد: امروز در جهت رفع ترافیک سنگین بزرگراه شهید رجایی به باهنر و مدرس به بلوار استاد شهریار، اتمام زیرگذر تقاطع غیر همسطح مدرس جزو ضروریات است و باید مورد توجه قرار گیرد. وی افزود : متاسفانه در سالهای گذشته با هزینه بسیار بالا ، فقط روگذر پروژه را در امتداد کمربند داخلی شهر اجرا کرده اند در حالیکه اجرای زیرگذر و آزادسازی معارضها بسیار مهمتر از روگذر بود.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه خاطرنشان کرد که : مردم صبور و قانع ارومیه به حداقلها شاد شدند و قانع بودند اما واقعیت این است که شان این مردم بسیار فراتر از اینهاست.امروز ترافیک ابتدای جاده شهریار (انهر) و ابتدای بلوار مدرس شهروندان عزیز را آزرده کرده و ما هم از این امر کمتر از آنها ناراحت نیستیم.

تعداد نمایش ها (34)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان