:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 03 مرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

 تعلل پیمانکار تقاطع غیر همسطح آذربایجان در اجرای پروژه ، علی‌رغم پرداخت بموقع مطالبات جای تعجب است
 پیمانکاران باید پیش بینی های لازم را برای تامین مصالح پروژه ها انجام دهند
 شهرداری ارومیه نسبت به پرداخت مطالبات و صورت وضعیت های پیمانکاران اقدام نماید

عادل اعظم انهر در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: انگیزه مهمترین بخش در همه کارها است و لذا برای ایجاد انگیزه در بین نیروها باید تلاش شود.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی گفت: در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی باید زمینه ایجاد انگیزه فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از نحوه پیشرفت اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان خاطرنشان شد: با وجود پرداخت بروز هزینه ها و صورت وضعیت پیمانکار تقاطع غیر همسطح آذربایجان ، چرا شاهد کندی در روند اجرای این پروژه باید باشیم.

عادل اعظم انهر اذعان داشت: شورا و شهرداری به جد پیگیر رفع مشکلات پروژه های عمرانی و خدماتی هستند.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: عدم وجود نیروی کار در اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان از سوی پیمانکار برای شورا و مدیریت شهری قابل قبول نیست و پیمانکار مربوطه با توجه به پرداخت بروز مطالبات آن باید فعال تر از گذشته عمل نماید.

عادل اعظم انهر در ادامه سخنانش خاطرنشان شد: پیمانکاران باید پیش بینی های لازم را برای تامین مصالح داشته باشند و بر اساس برنامه زمانبندی شده و وعده های داده شده قبل از شروع فصول بارندگی پروژه ها را به اتمام برسانند.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه اذعان داشت: شهرداری براساس صورت وضعیت های تایید شده پیمانکاران نسبت به روان سازی و اتمام بموقع پروژه ها تسهیل نماید و برای رفع معارضات و تملک اراضی پیگیری مستمر داشته باشد.

عادل اعظم انهر در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: تعلل پیمانکار پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در اجرای پروژه ، علی رغم پرداخت بموقع مطالبات و رقم صورت وضعیت ها جای تعجب است و شائبه ها را در اذهان متخصصین منصف ایجاد کرده است.

وی گفت: چرا با تاکید و برنامه ریزی برای تامین مصالح از جمله نئوبرن ها و پرداخت بموقع مطالبات ، اجرای پروژه در فصل کاری با کندی پیش می رود؟ 

عادل اعظم انهر در ادامه سخنانش گفت: ضمن تشکر از شهرداری و پیمانکاران آسفالت و اجرای کمی و کیفی بی نظیر در سطح شهر ارومیه در طول دهه گذشته ، لازم است در پرداخت و رگلاژ حاشیه ها و اختلاف سطح های ایجاد شده در تقاطع اصلی ها و فرعی ها و افزایش ارتفاع ایجاد شده در پلها دقت بیشتری گردد تا تردد خودروها با اخلال مواجه نگردد و همچنین در اجرای آسفالت قوس‌ها و مسیرهای کامیون رو تحت بارهای سنگین از آسفالت مقاوم در برابر لغزش ها با طراحی اصولی استفاده گردد.

عادل اعظم انهر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عدم فرهنگ‌سازی لازم در بخش ترافیکی و جمع آوری زباله ها از مبدا به مقصد گفت: متاسفانه عدم فرهنگ‌سازی و سرمایه گذاری لازم در بخش ترافیک و جمع آوری زباله از مبدا به مقصد موجب نارضایتی و ایجاد مشکلات در بین جامعه و شهروندان شده است و لذا باید نسبت به این موضوع حساسیت نشان داد.

تعداد نمایش ها (16)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان