:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 17 مرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

 هیچ مقامی بالاتر از منتخب مردم بودن نیست
 دریاچه ارومیه ، جان ، هویت و حیثیت مردم شریف آذربایجان و ارومیه است

گلشن نوروزی در جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک به رئیس و اعضای هیئت رئیسه سال سوم دوره ششم شورا گفت: با تشکر و قدردانی از اعضای محترم شورا در رای اعتماد به اینجانب بعنوان دبیر دوم شورا باید بگویم که هیچ مقامی بالاتر از منتخب مردم بودن نیست.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: هدف اصلی شورا خدمت صادقانه به مردم و در کنار آنها بودن است. 

گلشن نوروزی در ادامه خاطرنشان شد: در خصوص پشتیبانی و حمایت از کاروان زائران اربعین باید عرض کنم این فرصتی مغتنم  است که کاروان عاشقان اباعبدالله از شهر و استان ما عبور میکند و همه اینها نعمت خداوندی است برای ما، اگر شایسته حرکت کنیم. 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نتوانستیم از ظرفیت بالقوه دریاچه ارومیه استفاده کنیم گفت:  سالیان سال شهر ما مزین به نگینی چون دریاچه اورمیه بود ولی امکانات رفاهی و گردشگری برای توسعه اقتصادی استان و شهر ارومیه در حد صفر بود و متاسفانه امروز شاهد نابودی و کویر شدن دریاچه هستیم.

گلشن نوروزی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: دریاچه ارومیه جان ، هویت و حیثیت مردم شریف آذربایجان و ارومیه است و باید با جان و دل از آن مراقبت کنیم.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه شورا باید به مقوله دریاچه ارومیه ورود کند گفت: ما نماینده مردم هستیم و تکلیفی بر گردن ماست که پیگیر و نگران موضوع خشکی و نابودی دریاچه ارومیه باشیم.

گلشن نوروزی در ادامه گفت : از ریاست محترم شورا مجددا تقاضا میکنم در روزهای آتی با دعوت از  متخصصین، صاحب نظران، دلسوزان و مسئولان جلسه ای داشته باشیم تا به ندای مردم و نگرانی آنان در رابطه با خشکی دریاچه لبیک گفته باشیم، بی شک خشکی دریاچه باعث کاهش فعالیت اقتصادی کشاورزان و تاجران و زایش بی ثباتی اقتصادی در استان خواهد شد.

دبیر دوم شورا در پایان خاطر نشان کرد و گفت: باید مانع آن باشیم تا این زخم و این دغدغه عمومی با انگهای سیاسی به حاشیه رانده شود، امروز دریاچه ارومیه سلامتی و آینده اقتصادی مردم را تحت الشعاع قرار داده و بی تفاوتی به این مهم در سرنوشت مردم آذربایجان بلکه تمام ایران تاثیر خواهد گذاشت.

تعداد نمایش ها (108)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان