:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 12 مهر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اساسی ترین مشکل ترافیک شهر ارومیه ، فرهنگ غلط است
 استفاده از حمل و نقل عمومی شهری، می تواند بار ترافیکی شهر ارومیه را کاهش دهد
 فرهنگ سازی های صحیح برای استفاده بهینه از خودروهای شخصی انجام شود

گلشن نوروزی گفت: امروز اساسی ترین مشکل ترافیک شهر ارومیه ، فرهنگ غلط استفاده از وسایل نقلیه است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی که در جلسه کمیسیون عمران شورا سخن می گفت ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) اذعان داشت: استفاده صحیح از حمل و نقل عمومی شهری می تواند بار ترافیکی شهر ارومیه را کاهش دهد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای جلوگیری از بار سنگین ترافیک شهر ارومیه و کاهش آن باید فرهنگسازی های صحیح استفاده بهینه از خودروهای اداری و شخصی هم از سوی دستگاههای دولتی و هم از سوی رسانه ملی و مطبوعات انجام گیرد.

گلشن نوروزی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت فرهنگسراهای شهرداری ، سازمان صدا و سیما و راهنمایی و رانندگی می تواند در کاهش بار ترافیکی شهر موثر باشد.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به نگاه تخصصی به طرح زوج و فرد گفت: برای اینکه بخواهیم میزان استفاده از وسایل نقلیه شخصی را کاهش و استفاده از وسایل نقلیه عمومی را بهینه سازی کنیم باید به طرح زوج و فرد معابر شهری نگاه ویژه ای شود.

وی گفت: مدیریت شهری و دستگاه های دخیل در حل مشکل ترافیک ضمن ارائه راهکارهای اساسی برای کاهش آن باید به دنبال عملی نمودن راهکارها نیز باشند.
 

تعداد نمایش ها (16)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان