:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه:

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 27 تیر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه:

 قدردان زحمات و تلاش های عوامل اجرایی و تمامی بازیکنان و هواداران تیم والیبال شهرداری ارومیه هستیم / از تک تک هوادارانی که با طی نمودن بیش از سه هزار کیلومتر ، تیمشان را تنها نگذاشتند تشکر می کنم / پشتیبان تیم والیبال شهرداری ارومیه هستیم

 گلشن نوروزی دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا گفت: قدردان تلاش ها و زحمات تمامی عوامل اجرایی ، کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه هستیم.

  به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه با جان و دل از جایگاه و حیثیت والیبال ارومیه دفاع کردند و جا دارد قدردان این زحمات باشیم.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با تمام توان ، پشتیبان تیم والیبال شهرداری ارومیه هستیم و امیدوارم امسال همچون سال گذشته شاهد کسب نتایج خوب و مطلوب از این تیم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: بر انتخاب یک سرمربی جوان ، تلاش گر ، جویای نام و از همه مهمتر بومی چون عبدالرضا علیزاده افتخار می کنیم و برای کسب نتایج خوب امسال نیز هم از وی و هم از بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه حمایت خواهیم کرد.

گلشن نوروزی در ادامه سخنانش اظهار داشت: آن هواداری که با طی نمودن بیش از سه هزار کیلومتر برای حمایت از تیم محبوب خود رفته بودند جای تشکر دارد و چه بسا اگر نبود حمایت های آن هواداران عاشق به والیبال شاید آن نتایج آبرومند را نمی توانستیم کسب کنیم.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: والیبال عامل ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان و بعضا در بین میانسالان و خانواده های اورموی می شود و امیدواریم این شور و نشاط را بار دیگر در شهر عشاق والیبال آسیا مشاهده کنیم.

تعداد نمایش ها (32)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان