:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
در دیدار و نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه عنوان شد:

در دیدار و نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه عنوان شد:

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 08 اردیبهشت,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در دیدار و نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه عنوان شد:

در بسیاری از مباحث توسعه شهری عقب افتادگی وجود دارد که تاوان این را مردم می پردازند

در این دیدار و نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر #محمد_خلیل_پور عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت :

▫️رهنمود ها و نصیحت های امام جمعه محترم شهر ارومیه باید سرلوحه کارهای مجموعه مدیریت شهری قرارداده شود.
▫️با اینکه جزء کلان شهری های کشور نیستیم ولی هزینه های متناسب با کلانشهر های کشور را در هر حال پرداخت می کنیم.
▫️تعاملات دستگاه های ذیربط برای رفع معضل ترافیک در شهر ارومیه یک امر ضروری است.
▫️راکد بودن ساخت و ساز در شهر باعث افزایش جرائم اجتماعی و افزایش شغل های کاذب در شهر شده است.
▫️با توجه به اینکه مقوله های ساخت و ساز یکی از اساسی ترین مباحث اشتغال در شهر ارومیه بوده بعنوان نماینده مردم در شورا از امام جمعه محترم درخواست کمک برای ابلاغ طرح تفصیلی جامع شهری که ارومیه را بعنوان کلانشهر معرفی می کند، تا بتوانیم ضمن ایجاد اشتغال از جذب کمک های دولتی در مباحث مربوط به مسائل ترافیکی و غیره بهرمند شویم که نقش بسزایی در رونق ساخت و ساز و اشتغال زایی و چرخه اقتصادی و توسعه شهر دارد.


 #حسین_پناهی رییس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه افزود :


▫️رهنمودها ،حمایت ها و عنایات امام جمعه محترم شهر ارومیه می تواند کمک حال مدیریت شهری در مراحل توسعه شهر ، مباحث فرهنگی و عمرانی شهر باشد.
▫️با همدلی و همکاری کلیه دستگاه ها  میتوانیم در راستای افزایش سطح رفاهی شهروندان و توسعه شهر ارومیه گامهای موثری برداریم.
▫️دوره ششم شورای اسلامی شهر را در راستای اتمام پروژه های نیمه تمام و پیگیری اجرای مصوبات دوره های قبل آغاز کرده بودیم ولی با وقفه به وجود آمده نتوانستیم برنامه ریزی های خود را عملیاتی نماییم و حال که این توفیق برای ادامه خدمت به مردم محیا شده بیش از پیش تلاش خواهیم کرد تا برنامه ریزی ها محقق شوند.


 #دکتر_مرتضی_پیری عضو شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد  :

▫️در تهیه و تدوین بودجه و لایحه عوارض و خدمات شهرداری در سال 1403 مراعات حال شهر و شهروندان در نظر گرفته شده است.
▫️با عنایات استاندار محترم استان آذربایجان غربی منابع مالی و اعتباری خوبی از سهم شهرداری برای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان از ارگان ها جذب شده است.
▫️ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است. 
▫️در مجموعه مدیریت شهری اولویت کاری تکمیل پروژه های نیمه تمام بود و در تلاش هستیم برای حل مشکلات مدیریت شهری بویژه معضل ترافیک برنامه ریزی و اقدام لازم را انجام دهیم.
▫️از امام جمعه محترم شهر و دستگاه قضا خواهشمند هستیم عواملی که باعث  عقب افتادگی و کاهش سرعت توسعه شهر ارومیه می شوند برخورد کنند چرا که تاوان این تسویه حساب های سیاسی را مردم پرداخت می کنند.


#توماج_وحید_افشار سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد:

رویکرد مجموعه مدیریت شهری  در سالی که با عنایت مقام معظم رهبری به نام"جهش تولید با مشارکت مردم"مزین شده است حمایت از تولید مسکن و سیاست گذاری به سمت جهش تولید مسکن با مشارکت مردم خواهد بود. 

▫️منابع انسانی یکی از باارزش ترین ثروت های هر سازمانی به ویژه مجموعه مدیریت شهری است و باید در راستای مدیر پروری و شکوفایی نیروی انسانی و حداکثر استفاده از ظرفیت آنها تلاش گردد. 

 #احد_یوسفی دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد :

حماسه "وعده صادق" که با رهبری مقام معظم رهبری برای تنبیه تجاوز رژیم صهیونیستی در آغاز سال 1403 رخ داد نوید بخش سالی با اقتدار ملی برای این مرز و بوم خواهد بود.
▫️رضایتمندی و مشارکت شهروندان جزء رمز های موفقیت مجموعه مدیریت شهری قرار داده شود.
▫️تعامل بین دستگاه ها باید در چهار چوب قانون و به نفع مردم باشد و با رهنمودها و نصیحت های پدرانه حضرتعالی صورت گیرد.


 #ساسان ابراهیم زاده عضو هیئت رییسه و خزانه دار شورای اسلامی شهر ارومیه اذعان کرد :

 بعنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر از نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه شهر ارومیه درخواست کمک در زمینه تسهیل شرایط سرمایه گذاری داخلی و خارجی  را در شهر دارم.
 

تعداد نمایش ها (193)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان