:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دیدار و نشست صمیمی نایب رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه شهر ارومیه

دیدار و نشست صمیمی نایب رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه شهر ارومیه

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 07 بهمن,1402/دسته ها: گزارش تصویری

رتبه بندی این مطلب:
3/0

بمناسبت ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر صورت گرفت؛

دیدار و نشست صمیمی نایب رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه شهر ارومیه 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ؛ به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام و روز پدر ، نایب رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن شرکت در نماز ظهر و عصر امروز به امامت حجت الاسلام دکتر سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی (ره)  با حضور در دفتر امام جمعه محترم میلاد خجسته امام علی (ع) و روز پدر را به ایشان بعنوان پدر معنوی شهر تبریک و ضمن تشکر از زحمات امام جمعه محترم در پیگیری موضوع مربوط به اعضای ادوار شورای اسلامی شهر در پرونده مدیریت شهری و در راستای مباحث مشترک فرهنگی و مدیریت شهری تبادل نظر و گفتگو کردند.

نایب رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر استفاده از  نصیحت های پدرانه امام جمعه محترم گفتند: رهنمودهای نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه شهر ارومیه می تواند همچون چراغی مسیر راه را برای شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر در حوزه های مختلف خدمات شهری و ارایه خدمات مطلوبتر به شهروندان را مشخص کند .

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه ضمن تبریک متقابل ولادت امام علی (ع) و روز پدر گفت : اعضای شورا با سعه صدر از این سختی ها عبور کرده و در یک آزمون الهی سربلند شدند.

وی افزود : با اعلام آرای نهایی دادگاه و تبرئه همه اعضای ادوار شورای اسلامی شهر ارومیه مردم احساس کردند که در انتخاب خود اشتباه نکرده اند.

دکتر سید مهدی قریشی در این دیدار بر لزوم همگرایی، انجام کار گروهی ، کاستن فشار بار از دوش مردم و برانجام کارهایی به نفع شهر و شهروندان توسط مدیریت شهری تاکید کرد .

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر باید انجام کار فرهنگی را جدی بگیرند، افزود: کار فرهنگی باید اثر بخش بوده و رفتار افراد را جهت دهد چرا که کار فرهنگی بدون برنامه و تعریف نشده ثمری در پی نخواهد داشت.
 

تعداد نمایش ها (74)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان