:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در آیین افتتاح پروژه دوربرگردان غیر همسطح المهدی گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در آیین افتتاح پروژه دوربرگردان غیر همسطح المهدی گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 30 مهر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در آیین افتتاح پروژه دوربرگردان غیر همسطح المهدی گفت:

 پروژه های عمرانی براساس طرح مطالعات جامع شورای ترافیک اجرا می شود
 امروز شورای ششم ، شورایی پاکدست ، جوان ، فعال و جزو موفق ترین شوراهای تاریخ شهر ارومیه است
 با استفاده از ظرفیت و نیروهای متخصص مدیریت شهری ، حداقل ۲۰ میلیارد تومان صرفه جویی هزینه در اجرای پروژه دوربرگردان غیر همسطح المهدی شده است

 نقی کریمی در آئین افتتاحیه پروژه دوربرگردان غیر همسطح المهدی گفت: تلاش های مضاعف و جهادی شبانه روزی در اجرای پروژه دوربرگردان غیر همسطح المهدی از سوی مدیران و مجموعه خدوم شهرداری در اتمام پروژه انجام گرفت که جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر کنم.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از تلاش ها و همیاری استاندار ، معاونین استاندار ، فرماندار و شهردار ارومیه در اجرای پروژه های عمرانی خاطرنشان شد: پروژه های عمرانی شهر ارومیه بر اساس طرح مطالعات جامع شورای ترافیک انجام می گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت: امروز شکرگزار پروردگار متعال هستیم که توفیق خدمت به مردم را برایمان هدیه داده است .

وی گفت: امروز شورای ششم ، بعنوان یکی از شوراهای پاکدست ، جوان و متخصص و جزو موفق ترین شوراهای تاریخ شهر ارومیه است که با تمام توان در راه خدمت به خلق الله بصورت شبانه روز تلاش می کنند.

نقی کریمی در ادامه یادآور شد: ما انکار نمی کنیم که اشکال یا ایرادی نداریم ، اما تماما" به فکر خدمت به مردم ، توسعه و آبادانی شهر هستیم و امیدوارم بتوانیم رضایت مردم نجیب و شریف ارومیه را با خدمت صادقانه جلب کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از تمامی عناصر پیمانکاری ، مجموعه معاونت عمرانی ، سازمان عمران ، مدیریت پسماند شهری ، فضای سبز و زیباسازی و ... اذعان داشت: امروز با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های مدیریت شهری و نیروهای متخصص بومی حداقل ۲۰ میلیارد تومان صرفه جویی هزینه در اجرای پروژه دوربرگردان غیر همسطح المهدی انجام شده است.

نقی کریمی با اشاره به اینکه افتخار می کنیم که با استفاده از نیروهای بومی توانستیم پروژه دوربرگردان غیر همسطح المهدی را به اتمام برسانیم گفت: نیروهای بومی متخصص در مجموعه مدیریت شهری یک سرمایه بزرگ برای ما هستند و باید از فکر ، تخصص و ایده آنها در پیشبرد اهداف و توسعه شهری استفاده کنیم.

نقی کریمی در پایان سخنانش افزود: محدودیت ها ، مشکلات به وجود آمده از سوی بعضی از دستگاه های خدمات رسان موجب تاخیر چند روزه در افتتاح پروژه دوربرگردان غیر همسطح المهدی شد.

تعداد نمایش ها (33)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان