:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 09 اردیبهشت,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی گفت:

 شوراها بعنوان پارلمان محلی می توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

 باید از توان و پتانسیل بالای شوراها در تمامی زمینه ها استفاده شود.

نقی کریمی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با دکتر معتمدیان استاندار آذربایجان غربی گفت: جا دارد به نوبه خودم از  مقام عالی استان جناب آقای دکتر معتمدیان بخاطر حمایت های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه بوده است تقدیر و تشکر نمایم.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می شد اما با مدیریت آقای رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷جلسه برگزار کرده است که واقعا قابل توجه بوده و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری می باشد.

نقی کریمی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به ماموریت دولت محترم دارند گفت: امروز در تهران نگاه ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و لذا از شخص آقای استاندار انتظار می رود تا پیگیر این موضوع و پیاده سازی آن در استان آذربایجان غربی باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت ها و پتانسیل های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمامی زمینه ها استفاده کرد یادآور شد: مهمترین رکن قانون اساسی موضوع شوراها است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می تواند کمک حال خوبی برای دولت باشند.
 

تعداد نمایش ها (24)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان