:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/پنجشنبه, 25 خرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت:

 مدیریت شهری آماده همکاری با آموزش و پرورش است.
 تعهدات شهرداری ارومیه در خصوص مدرسه ۱۵ خرداد اجرا خواهد شد.
 جذب سرمایه گذار برای ساخت فضاهای آموزشی طی تفاهم نامه مشترک بین شهرداری ارومیه و اداره کل آموزش و پرورش استان

نقی کریمی گفت: مدیریت شهری آماده همکاری با اداره کل آموزش و پرورش در همه زمینه ها است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی که در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی سخن می گفت افزود: آموزش و پرورش جایگاه ویژه ای از بعد تربیتی و آموزشی در جامعه دارد و لذا در کنار آموزش و پرورش بودن و همکاری با این نهاد مقدس یک امر ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیریت شهری در جهت اجرای پروژه های سرمایه گذاری و ایجاد فضاهای آموزشی و ورزشی برای معلمان و خانواده های آنها در کنار پرسنل خدوم شهرداری خواهد بود.

نقی کریمی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت؛ احداث سالن های چند منظوره ورزشی برای استفاده خانواده های پرسنل شهرداری ارومیه و اداره کل آموزش و پرورش یک امر ضروری است و لذا شهرداری ارومیه و آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی می توانند طی یک تفاهم نامه اقدام به آن نمایند.

وی همچنین گفت: ساخت مجموعه های چند منظوره ورزشی و تفریحی در نقاط مختلف شهر می تواند در مواقع ضروری و وقوع حوادث طبیعی مفید واقع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیریت شهرداری آماده واگذاری فضای سبز طبق ضوابط و مقررات قانونی به اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی برای احداث اردوگاه های آموزشی و تفریحی است.

نقی کریمی گفت: مدیریت شهری در جهت حفظ و نگهداری میراث فرهنگی و تاریخی شهر ارومیه آماده خرید ساختمان های تاریخی و باستانی شهر ارومیه که در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان است می باشد.

تعداد نمایش ها (29)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان