:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 03 بهمن,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن گفت:

نتوانسته ایم آنگونه که هست شخصیت و اجتهاد حاج آقا حسنی را به نسل های امروزی منتقل نماییم
 حاج آقای حسنی یک چهره ماندگار است و چهره های ماندگار را نمی توان تخریب و خدشه دار کرد

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن و روز فرهنگی ارومیه که در بیت مرحوم حسنی برگزار شد، گفت: حسنی (ره) یک مجاهد بزرگ بود که با رشادت ها و اجتهاد خود توانست آذربایجان را در آن دوران سخت انقلاب و جنگ تحمیلی از دست دشمنان اسلام و انقلاب نجات دهد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، نقی کریمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نتوانسته ایم شخصیت واقعی و مجاهدت های آقای حسنی را به نسل های امروزی منتقل دهیم گفت: یکی از بزرگترین قصورات و کم کاری ما این بوده که نتوانسته ایم آنگونه که هست شخصیت واقعی و مجاهدت های آن بزرگوار را به نسل های امروزی انتقال دهیم و شاید می توان گفت که فقط ده درصد این کار را انجام داده ایم .

وی در ادامه خاطرنشان شد: خصوصیات شخصیتی آقای حسنی (ره) توصیف نشدنی و خاص بودند و این خصوصیات ، اجتهاد ، شهامت و شجاعت آن بزرگوار بود که بایستی به نسل های آینده انتقال داده شود و امیدوارم جوانان و نسل های بعدی کسورات و کم کاری های ما را جبران کنند.

نقی کریمی در ادامه سخنانش اذعان داشت: پیام تاریخی آقای حسنی (ره) باید همیشه زنده بماند .

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان شد: حسنی (ره) ، امنیت ، پایداری و استقامت آذربایجان بود و به صراحت می توان گفت که امنیت امروزی منطقه را مدیون رشادت ها و شهامت های آن بزرگوار و هم رزمانش هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه آقای حسنی (ره) یک چهره شاخص و صادق بود که متاسفانه به شخصیت والای ایشان پرداخته نشده است و چهره های ماندگار را نمی توان تخریب و خدشه دار کرد.
 

تعداد نمایش ها (13)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان